Wyrywanie zeba...

1. Data: 2002-03-15 11:50:08

Temat: Wyrywanie zeba...
Od: "Fantomas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w dniu dzisiejszym oddaje sie niewatpliwej przyjemnosci wyrywania dolnej
siodemki - bedzie to polaczone z tzw. dlutowaniem, czyli mechanicznym
rozdzielaniem korzeni. JUZ SIE BOJE:)
Ale go Was mam dwa pytania:
1) Czy to bardzo bolesna sprawa (niestety jestem pacjentem, ktory "slabo sie
znieczula":(( )
2) Czy po takim rwaniu wchodzi w gre picie alkoholu typu wodka (jeszcze w
dniu dzisiejszym)?
Dzieki za odp (mam nadzieje, ze uda sie cos od Was przeczytac szybko, bo za
niedlugo czeka mnie opisywana wczesniej rozkosz:),
Fantomas
GG#: 15005

2. Data: 2002-03-15 11:54:04

Temat: Re: Wyrywanie zeba...
Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantomas" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> 1) Czy to bardzo bolesna sprawa (niestety jestem pacjentem, ktory "slabo
sie
> znieczula":(( )
KLIENT - panem stomatologa. Płacisz i wymagasz takiego znieczulenia, które
Cie znieczuli.

> 2) Czy po takim rwaniu wchodzi w gre picie alkoholu typu wodka (jeszcze w
> dniu dzisiejszym)?
Odradzam. Może wystąpić krwotok.

m.

3. Data: 2002-03-17 18:58:55

Od: "Artur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłbyś się ze mną podzielić wrażeniami z akcji wyrywania? Niestety mam
zęby w kiepskim stanie i na pewno jeden będzie do wyrwania tą metodą. A może
masz więcej informacji np. ceny różnych usług dentystycznych? Szukam również
dobrego sprawdzonego gabinetu stomatologicznego. (Warszawa, Saska Kępa).
Artur

4. Data: 2002-03-18 08:48:04

Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
również
> dobrego sprawdzonego gabinetu stomatologicznego. (Warszawa, Saska Kępa).

wrażeniami?
wrażenia są... kiepskie. Wyrywają Ci soś, co jest Twoje...
Ceny ekstrakcji + znieczulenia- w porównaniu z np. leczeniem kanałowym - są
śmiesznie niskie.
m.

5. Data: 2002-03-18 08:58:50

Od: "Fantomas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
również
> dobrego sprawdzonego gabinetu stomatologicznego. (Warszawa, Saska Kępa).

Bolalo... Najpierw pani walnela najmocniejszy zastrzyk znieczulajacy x2,
potem probowala wyrwac zab bez dlutowania - separacji. Ale sie ulamal. Wiec
wziela do reki SEPARATOR - cos jak wiertarka, dlugie wiertlo, za....sta moc.
I zaczela SEPAROWAC. Bolalo. Walnela wiec kolejna dawke znieczulenia w
zastrzyku. Podzielila zab tak, zeby kazdy korzen byl osobno i wtedy zaczela
po jednym wyjmowac je takim narzedziem o ksztalcie lapki/lomu. Nic
przyjemnego. Masa krwi, nie moglem zatamowac gaza przez cala noc, dopiero
nastepnego dnia mi sie to udalo i przestala mi leciec krew. I wtedy dopiero
napilem sie wodeczki:)))
Co do miejsca - ja robie zawsze zeby u doktora Lubicza, tzn. w Enel-Med na
Zaciszu - ul. Gilarska. Nazwiska pani chirurg-stomatolog nie pamietam, bo
nie staralem sie zapamietac:)) To drogie miejsce - ja za piatkowy zabieg
zaplacilem 235pln - ale wiem, ze maja supernowoczesny sprzet i dobrych
(jezeli nie najepszych) dentystow.
Pzdr,
Fantomas,
GG#: 15005