Robaczywe maślaki

1. Data: 2008-10-14 07:53:40

Temat: Robaczywe maślaki
Od: "Torbut" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego maslaki są takie robaczywe? Niestety nie mialem okazji sam
nazbierac wiec bylem zmuszony zakupić. Jedna dostawa 2kg, wybralem tylko
5szt zdrowych. Druga dostawa od innego sprzedawcy na 1kg 4szt zdrowe. Co
dziwniejsze maślaki sa robaczywe przewaznie w srodku, korzonek zdrowy a w
srodku az sie rusza. Inne grzyby jakos mniej, czy robale rozsmakowaly sie w
maslakach?:)

pzdr...

2. Data: 2008-10-14 07:54:58

Temat: Re: Robaczywe maślaki
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Torbut" <n...@m...pl> wrote in message
> [...]
> srodku az sie rusza. Inne grzyby jakos mniej, czy robale rozsmakowaly sie

Już się robi coraz zimniej to muszki przestają latać.

3. Data: 2008-10-14 11:18:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Oct 2008 09:53:40 +0200, Torbut napisał(a):

> [...]
> srodku az sie rusza. Inne grzyby jakos mniej, czy robale rozsmakowaly sie w

A tam robaczywe - to sa tylko "otwory technologiczne" :-DDD

4. Data: 2008-10-16 23:01:29

Od: Rafał-108 <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Torbut pisze:
> [...]
> srodku az sie rusza. Inne grzyby jakos mniej, czy robale rozsmakowaly sie w

może już trochę rosły i robactwo zdążyło się wdać? Może późno? Ja
wybrałem się z początkiem września pod Łódź i efektem spaceru na ugorze
było pełne wiaderko zdrowiuśkich maślaczków.
Rafał

5. Data: 2008-10-20 07:19:59

Od: "GiGi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Torbut" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> srodku az sie rusza. Inne grzyby jakos mniej, czy robale rozsmakowaly sie

Może to nie maślaki??
pzdr

Jaka mikrofalowke wybrac?
dobry przepisa