Rodzice twierdzą, że nie potrafie gotować - co im ugotować?

11. Data: 2009-04-03 22:18:20

Temat: Re: Rodzice twierdzą, że nie potrafie gotować - co im ugotować?
Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Vegeta? Czosnek? Sol, pieprz (najlepiej grubo mielony i nie za duzo) i
> cytryna w zupelnosci wystarczy.

Vegete daje tylko do tej potrawy i do smazonych pieczarek. Dlaczego? Bo
mi tak smakuje :)

12. Data: 2009-04-03 22:20:23

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Nie wiem, co to u nas za mania z tym czosnkiem do ryby. Jem chętnie ryby
> i owoce morza i nigdzie, poza Polską nie spotkałam się z ładowaniem
> czosnku do nich. Ani w Europie, ani w Izrealu, ani nawet w krajach
> byłego ZSSR. Nigdzie.

Jak ladowaniem nazywasz wycisnniecie 2 zabkow czasnku na porcje dla 3
osob to wybacz.

13. Data: 2009-04-03 22:31:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Apr 2009 00:20:23 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

> Jak ladowaniem nazywasz wycisnniecie 2 zabkow czasnku na porcje dla 3
> osob to wybacz.

Albo świerci ząbka. Jakże trzeba być niewyrobionym kulinarnie, aby nie
zauważac subtelnej korzystnej zmiany smaku ryby po użyciu mikroskopijnej
wręcz ilości czosnku.
Niektórzy uwazają, że użycie czosnku to walenie takiej jego ilości, że
powoduje ona pocenie się nim ;-)

14. Data: 2009-04-04 04:34:18

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Prędki pisze:

> Jak ladowaniem nazywasz wycisnniecie 2 zabkow czasnku na porcje dla 3
> osob to wybacz.

Lubisz, to dajesz, ale niekoniecznie to trzeba propagować, najwyżej
opcjonalnie, dla amatorów. Bo dla mnie dwa ząbki czosnku do porcji ryby
dla trzech osób są niewybaczalne :)
--
BBjk

15. Data: 2009-04-04 04:34:36

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Albo świerci ząbka. Jakże trzeba być niewyrobionym kulinarnie,

Ferowane jak zwykle nadętym i protekcjonalnym tonem w rozgwieżdżoną
wiosenną noc opinie generalizujące są natomiast wyrazem wyrobienia
usenetowego czy życiowego?

aby nie
> zauważac subtelnej korzystnej zmiany smaku ryby po użyciu mikroskopijnej
> wręcz ilości czosnku.

Dla kogoś korzystnej, dla kogoś niekorzystnej.

> Niektórzy uwazają, że użycie czosnku to walenie takiej jego ilości, że
> powoduje ona pocenie się nim ;-)

Kto się nim poci, ten się poci.

--
Bbjk

16. Data: 2009-04-04 06:03:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Lubisz, to dajesz, ale niekoniecznie to trzeba propagować, najwyżej
> opcjonalnie, dla amatorów. Bo dla mnie dwa ząbki czosnku do porcji ryby
> [...]

Pomylił swoje jaja na twardo, wielkość prędka, a może prątka...

17. Data: 2009-04-04 09:04:45

Od: pSp <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Apr 2009 15:20:05 +0200, Nod napisał(a):

> Z racji, że rodzice spierają się ze mną, że nie potrafie gotować (chyba mają
> rację bo w sumie nie mam doświadczenia, ale czuje, że potrafie :D) chcę
> przygotować im jutro obiad. Musi być to coś wyjątkowego. Chciałbym aby były
> w daniu ryby i dobry sos np. śmietankowo-czosnkowo-koperkowy. Możecie pomóc
> mi w wyborze przepisu? średnio łatwego, byleby danie było dobre i wyjątkowe.
> Z góry dzięki :)

:)

Z ryb polecilbym mirune - bardzo ciekawe miesko :) Jak masz mozliwosc zrob
na parze. Sos dalbym lekko serowy na lenia - serki topione, smietana,
bazylia ale bez czosnku, duzo zieleniny na wierzchu (zdrowa kuchnia ;))
Miruna jest o tyle mila, ze ma typowy smak slodkowodnych, a osci brak :)
wiec nie beda mowili ze dobre by bylo gdyby nie osci... ;)

KriZ

18. Data: 2009-04-04 19:12:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
[...]
> Kto się nim poci, ten się poci.

Czosnkoholicy a niektórzy chyba mają go w genach.
;-)
--
pozdr. Jerzy
*Fakty są kompletnie zmyślone.*

19. Data: 2009-04-04 19:16:27

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się troszkę za dużo wymagasz jak na pierwszy raz.

20. Data: 2009-04-04 19:24:45

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...Filety z mintaja ___lekko___ rozmrozić ...
Lepiej rozmrozić całkiem i jeszcze wycisnąć z resztek wody,
można na ręczniku papierowym,
wtedy jest dużo mniejsze prawdopodobieństwo,
że ryba rozleci się w trakcie smażenia,
a mintaj lubi się rozlatywać.

Wypiekacz do chleba - czy warto?
Mrożona ryba
W razie potrzeby
paidmails geld verdienen,geld verdienen durch internet,schnell geld zu verdienen,werbebanner geld verdienen,leicht zu geld,
Wypelnienie sie starej przepowiedni ze "oni z radooeci ucaluja ziemie kiedy zobacza na niej slady innego czlowieka" (JP)