Re: Rodzice twierdzą, że nie potrafie gotować - co im ugotować?

From: pSp <b...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Rodzice twierdzą, że nie potrafie gotować - co im ugotować?
Date: Sat, 4 Apr 2009 11:04:45 +0200

Dnia Fri, 3 Apr 2009 15:20:05 +0200, Nod napisał(a):

> Z racji, że rodzice spierają się ze mną, że nie potrafie gotować (chyba mają
> rację bo w sumie nie mam doświadczenia, ale czuje, że potrafie :D) chcę
> przygotować im jutro obiad. Musi być to coś wyjątkowego. Chciałbym aby były
> w daniu ryby i dobry sos np. śmietankowo-czosnkowo-koperkowy. Możecie pomóc
> mi w wyborze przepisu? średnio łatwego, byleby danie było dobre i wyjątkowe.
> Z góry dzięki :)

:)

Z ryb polecilbym mirune - bardzo ciekawe miesko :) Jak masz mozliwosc zrob
na parze. Sos dalbym lekko serowy na lenia - serki topione, smietana,
bazylia ale bez czosnku, duzo zieleniny na wierzchu (zdrowa kuchnia ;))
Miruna jest o tyle mila, ze ma typowy smak slodkowodnych, a osci brak :)
wiec nie beda mowili ze dobre by bylo gdyby nie osci... ;)

KriZ