Rok w ogrodzie !

1. Data: 2004-10-04 07:15:33

Temat: Re: Rok w ogrodzie !
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisała:

> Trochę uratowanych fotek z mojego ogrodu .
>
> .http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_teresar
>
> Skromnie chwaląca się TeresaR

Piękne!
Zainteresował mnie ten ciemiernik. Jaki to?
Krzysztof

2. Data: 2004-10-04 07:50:11

Temat: Rok w ogrodzie !
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

3. Data: 2004-10-04 08:09:25

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message

> Trochę uratowanych fotek z mojego ogrodu .
> .http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_teresar

Jaki to gatunek bodziszka u Ciebie rosnie?

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-10-04 08:19:59

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisała:

> Kupowałam go bez etykiety, w goglach wyszło że to może być "niger"
> Kwitnie różnie, czasami już w grudniu, ale przeważnie styczeń i prawie do
> lata
Wygląda jak Niger, ale kolor i kształt płatków ma oryginalny.
Krzysztof

5. Data: 2004-10-04 09:09:15

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
> Trochę uratowanych fotek  z mojego   ogrodu .

Piekny ogrod, piekne rosliny. Na zdjeciu 13 to chyba Anemone x lesseri.
Piekny ciemiernik na zdjeciu 23. Jaki to wilczomlecz na zdj 25?
A najladniejsze zdjecie, wg mnie, to nr 26 z bodziszkiem.

Pozdrawiam Krystyna

6. Data: 2004-10-04 09:16:04

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Kupowałam go bez etykiety, w goglach wyszło że to może być "niger"
Kwitnie różnie, czasami już w grudniu, ale przeważnie styczeń i prawie do
Mam podobnego ,kwitnącego późnym latem i jesienią. z tym że kwitnienie jest
słabsze.

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2004-10-04 09:29:22

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cjr0fd$j26$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jaki to gatunek bodziszka u Ciebie rosnie?

Do galerii powinnam dołączyć prośbę o identyfikację niektórych roślinek
Niektóre moje rośliny są pozyskiwane od znajomych ,albo kupowane kiedy
jeszcze nie doklejano etykiet ,.a w goglach nie wszystko można znaleźć.
Gdybyście pomogli to uzupełnię opisy do zdjęć.

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2004-10-04 12:13:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

Mediterranean bells to prawdopodbnie Allium nectaroscordum.
Czy to nie jest Euphorbia griffithii na zdjęciu wilczomlecza?

Ciemiernik niesamowity, nie wiem, czy to takie bezpiecznie publikować takie
zdjęcie:-)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2004-10-04 12:27:55

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Piekny ciemiernik na zdjeciu 23. Jaki to wilczomlecz na zdj 25?
> A najladniejsze zdjecie, wg mnie, to nr 26 z bodziszkiem.

Bodziszek kupiłam bardziej ze względu na liście,są żyłkowane lekko omszone
na srebrno ,mnie również się podoba.

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2004-10-04 13:21:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> takie
>
> Do tego rośnie od frontu , od północnej strony.Kwitnie zimą komu
chciałoby
> się o tej porze z łopatą biegać.

Znam takich;-) A przypadkiem nie będziesz go rozmnażać?

Pozdrawiam, Basia.

Teresom
Dalie i liliowce
nowe zdjęcia - doniczkowe