Rolety ... i miekki material

1. Data: 2005-02-21 08:14:00

Temat: Rolety ... i miekki material
Od: "Jacek M." <hstl/NOSPAM/@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)
Czy ktos probowal zrobic rolete z miekkiego materialu???
Czy wystarczy dobrze to obciazyc i bedzie sie dobrze zwijalo, czy jednak
material powinien byc w miare sztywny?

Prosze o odpowiedz, bo nie mam po co do domu wracac bez tej informacji.
Walek i tluczek juz sa pewno przygotowane ;)
--
Jacek M.
hstl [ at] o2 . pl

2. Data: 2005-02-23 07:59:01

Temat: Re: Rolety ... i miekki material
Od: "Jacek M." <hstl/NOSPAM/@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek M." <hstl/NOSPAM/@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Prosze o odpowiedz, bo nie mam po co do domu wracac bez tej informacji.
> Walek i tluczek juz sa pewno przygotowane ;)

ehh ... i narzedzia poszly w ruch ;)

W jednym salonie mila pani pwiedziala, ze material musi byc sztywny (
ciekawe co miala na mysli ;) )
Pojde jeszcze do innego....
--
Jacek M.