Romans mojej siostry- ciąg dalszy

1. Data: 2001-06-11 16:50:16

Temat: Re: Romans mojej siostry- ciąg dalszy
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> A to taki napad glupawki:) albo chwila refleksji;)))

A z jakiego zrodla wytrzasnelas ten 'napad'? :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-06-11 16:54:15

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek:

> A z jakiego zrodla wytrzasnelas ten 'napad'? :)

Stad:):
"Lista HUMOR" <h...@a...ae.wroc.pl>

Pozdrawiam:)))
Eva

1. Data: 2001-06-11 17:24:09

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-11 17:30:38

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez cos dodaje:)

O mamo!!!! ;-)))))) Extra ;-))))
Hahahahaha!

--
*Magda vel Natchniuza*

e-mail: n...@p...onet.pl
http://www.natchniuza.prv.pl
ICQ# 101770287
GG# 67384

"Kto robi z kogoś boga, niech się nie dziwi,
gdy spostrzeże, że miał do czynienia tylko z człowiekiem"

1. Data: 2001-06-11 17:40:46

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [ciach wielkie perspektywy Konrada na światowej sławy operę mydlaną:-))))]
>
> Kodradku! Ona ma 15 lat!

Majac 15 lat, mozna juz na ogol zajsc w ciaze. Ja bym jej na Twoim miejscu
pilnowala ;-))

1. Data: 2001-06-11 18:24:04

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alienkaa" <A...@p...fm> napisał w wiadomości

> Swietne !:)) A juz myslalam, ze nic mnie dzisiaj nie obudzi..

Boze ! Dzieki Alienko !
Juz myslalam, ze mnie nominujecie:)
Eva

=========

1. Data: 2001-06-11 18:27:00

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O mamo!!!! ;-)))))) Extra ;-))))
> Hahahahaha!

Moge czesciej:), ale co powie Wielki Brat ?
Albo...;)
Eva

1. Data: 2001-06-13 14:27:30

Od: "Ada [dadi]" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alienkaa napisał(a) w wiadomości: <006101c0f19a$79407960$55244cd5@ppp>...

>No to czym sie przejmujesz? W tym wieku to narmalne, ze nastolatki calkiem
>czesto zakochuja sie na smierc i zycie:)

No jasne... Dziewczyna cierpi z miłości, dla niej świat sie wali (choc
przecież nic tak naprawdę strasznego si nie dzieje) , ale trza ją olać, po
co się martwić, przejdzie jej. Przecież jest tylko nastolatką. Kto się
takimi przejmuje.....

Pozdrawiam,
Ada i jej Wraczek, oraz dwa żółwiki
d...@w...pl
--
"(...)Jak długo można odwracać głowę i udawać, że się nie widzi?
(...)Ile trzeba mieć uszu by usłyszec płaczących ludzi?

1. Data: 2001-06-13 14:36:12

Od: "Ada [dadi]" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natchniuza napisała
>Majac 15 lat, mozna juz na ogol zajsc w ciaze. Ja bym jej na Twoim miejscu
>pilnowala ;-))

No wiesz.... bierzesz moją siostrę za puszczalską?! Obraziłam się!

Pozdrawiam,
Ada i jej Wraczek, oraz dwa żółwiki
d...@w...pl
PS: Teoretycznie można zajść w ciążę mając 11 lat :-)

1. Data: 2001-06-13 17:20:30

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jun 2001, Ada [dadi] wrote:

> przecież nic tak naprawdę strasznego si nie dzieje) , ale trza ją olać, po
> co się martwić, przejdzie jej. Przecież jest tylko nastolatką. Kto się
> takimi przejmuje.....

Nie tyle że olewamy, co raczej nie staramy się wyolbrzymiać problemu.
Wiadomo że nastolatki sprawy uczuciowe przeżywają inaczej niż ludzie
dorośli, więc chyba twojej siostrze powinien doradzać ktoś w podobnym
wieku... daithi?

> Ada i jej Wraczek, oraz dwa żółwiki

Dowiem się w końcu kto to jest ten Wraczek? :)

--
GSN

Egzamin wstępny
egzamin do Łodzi