Rosliny na zywoplot

1. Data: 2019-02-15 01:11:38

Temat: Rosliny na zywoplot
Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam do obsadzenie 140 m płotu roślinami szybko rosnącymi jak
pęcherznica, jaśminowiec, ałycza, dereń, suchodrzew, tawuła,
wiąz syberyjski itp.
Pod koniec lata znalazłem w internecie producenta, który
sprzedawał wysyłkowo z gruntu ( z otwartymi korzeniami)
każdy asortyment pakowany po 50 sztuk ( w cenie ok 100zł za
pakiet w zależności od gatunku). Jesienią nie zdążyłem z
budową i postanowiłem posadzić wszystko wiosną. Zakładkę
zapisałem bardzo starannie ale teraz, gdy chcę zamówić to
nie mogę już jej znaleźć. Czy ktoś z Was ma namiar na
podobnego producenta?
--
Tomasz

2. Data: 2019-03-21 16:27:18

Temat: Re: Rosliny na zywoplot
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-15 o 01:11, Tomasz pisze:
> [...]
> Zakładkę zapisałem bardzo starannie ale teraz, gdy chcę zamówić to nie
> mogę już jej znaleźć. Czy ktoś z Was ma namiar na podobnego producenta?

Może tu:
https://e-centrumogrodnicze.pl/produkt/szkolka-drzew
---sadzonki-drzew-i-krzewow-z-odkrytym-systemem-korz
eniowym/sadzonki-drzew-i-krzewow-ozdobnych-i-lesnych
/sadzonki-lisciaste/jasminowiec-wonny---komplet-50-s
adzonek--30-50-cm--1079.html

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

3. Data: 2019-04-01 18:23:52

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2019 16:27, Akarm pisze:

> [...]
eniowym/sadzonki-drzew-i-krzewow-ozdobnych-i-lesnych
/sadzonki-lisciaste/jasminowiec-wonny---komplet-50-s

Albo tu:
https://www.cudowny-zywoplot.pl/

I tak się nazywa to żywopłotowe cudo: Cudowny Żywopłot, czyli Wiąz Turkiestanu.

Wiosna
Motyle w zimie
Re: Trawnik na balkonie
Re: Trawnik na balkonie
Złota polska jesień (z soc.culture.polish)