Re: Trawnik na balkonie

1. Data: 2002-08-20 12:01:22

Temat: Re: Trawnik na balkonie
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid Jantarski napisal:

> Witam,
>
> W zasadzie bardziej chodzi o betonowy taras 5m x 5m ogrodzony murkiem o wys.
> 0.8m. Powierzchnia tarasu jest lekko nachylona, aby umozliwic odplyw wody.
> Chcialbym aby taras pokryty byl piekna zielona trawa.

A myślałeś o gotowym trawniku, takim z darnią rozwijaną z rolki?
Wydaje się być wręcz stworzony na takie okazje, a powierzchnia
tarasu nie grozi bankructwem :-)

Krycha&Co(ty)

2. Data: 2002-08-20 12:56:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid Jantarski napisal:

> Czy pod trawnik z rolki tez nalezy przygotowac podloze jak pod trawnik
> "tradycyjny" ?

Oczywiście, taki trawnik też trzeba podlewać, kosić itp. Omijasz
tylko etap siania i wytworzenia darni, co często wychodzi trochę
nierównomiernie i trzeba dosiewać. Np i od razu możesz chodzić
po trawie.

> Jak wyglada sprawa kosztow przy opisywanym przeze mnie przykladzie dla obu
> metod?

Nie pamietam ceny, ale tanie to one nie są. W porównaniu do nasion
trawy dużo droższe.

Krycha&Co(ty)

Złota polska jesień (z soc.culture.polish)
co to za odmiana
Hybryda
Żurawie odleciały?
Jabłka obrodziły!