Żurawie odleciały?

1. Data: 2018-10-14 10:52:53

Temat: Żurawie odleciały?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Bardzo mało widać było w tym roku żurawi. Nieliczne mizerne
klucze po kilka czy kilkanaście sztuk już odleciały. Zastanawiam się czy to
długotrwała sucza a co za tym idzie brak pozywienia przetrzebiła tegoroczne
lęgi.
Za to wczoraj nad naszymi ogrodami przeleciało w kierunku zachodnim
stado około 50 czajek.
Pozdrawiam procedująco Ja...cki

PS Objadam się winogronami, które wyjatkowo obrodziły w tym roku i są
nadzwyczaj słodkie aż lepią się palce od ich soku.

2. Data: 2018-10-14 14:37:49

Temat: Re: Żurawie odleciały?
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 października 2018 10:52:53 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
>
> PS Objadam się winogronami, które wyjatkowo obrodziły w tym roku i są
> nadzwyczaj słodkie aż lepią się palce od ich soku.

Z jednego krzaka winogron- pergola ok 4x 2,5m2 zebrałem w tym roku 3 pełne taczki
owoców- nigda tak słodkie nie byy jak w tym roku
Aż musiałem petainery kupic
Nigdy tego nie miałemw tym roku pierwszy raz w nich wino nastawiłem
https://www.olx.pl/oferta/balon-na-wino-5-1gratis-ke
g-petainer-gasior-CID628-IDoVZXo.html#88db1be809;pro
moted

Robił ktoś w tym wino?
Borówki obrodziły tez super za to maliny kiepsko w porównaniu do lat ubiegłych

Jabłka obrodziły!
propozycje nalewek...
Pytanie o kompost
jakie to drzewo ?