Rosół z kury

1. Data: 2005-03-19 10:11:11

Temat: Rosół z kury
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę zaraz gotować rosł z kury na jutro. Poradźcie, co zrobić, żeby był
smaczny? Aha, jeszcze jedno: mięso wrzucić do zimnej czy do wrzącej wody?

1. Data: 2005-03-19 10:35:38

Temat: Re: Rosół z kury
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Będę zaraz gotować rosł z kury na jutro. Poradźcie, co zrobić, żeby był
> smaczny? Aha, jeszcze jedno: mięso wrzucić do zimnej czy do wrzącej wody?

Mięso do zimnej. I ogrzewać powolutku. Po zagotowaniu zszumować, posolić,
dodać jakieś przyprawy jeśli dodajesz (ja do kury oprócz soli nie daję nic z
przypraw) i gotować z godzinkę, po czym dodać warzywa. Ja do kury daję tylko
korzeniowe (pietruszka, marchew i seler) ale niezbyt wiele coby sie za
słodkie nie zrobiło. Pogotować do miękkości.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2005-03-19 10:37:39

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mięso do zimnej. I ogrzewać powolutku.

Bardzo dziękuję za odpowiedź. e.

1. Data: 2005-03-19 10:53:56

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Mar 2005 11:35:38 +0100, batory napisał(a):

> Mięso do zimnej. I ogrzewać powolutku. Po zagotowaniu zszumować,

Po co szumujesz rosol?

Maciek
"Everyone needs to believe in something.
I believe I'll have another beer."

1. Data: 2005-03-19 11:12:35

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:

> Po co szumujesz rosol?

pewnie po to, by ładniej wyglądało. Te szare frendzle nie są trujące,
ale wyglądają szalenie nieapetycznie.

Waldek

1. Data: 2005-03-19 11:31:44

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości

> pewnie po to, by ładniej wyglądało. Te szare frendzle nie są trujące,
> ale wyglądają szalenie nieapetycznie.

No właśnie
Pozdr. - A.

1. Data: 2005-03-19 11:36:59

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> słodkie nie zrobiło. Pogotować do miękkości.

Więcej niz 3 godziny nie nalezy gotowac rosołu. Zresztą gotować, to za duzo
powiedziane - ma leciutko bulgotać, prawie wcale,zeby nie zmętniał.
Ja dodaję opaloną na gazie cebulę dodatkowo oraz lubczyku, jeśli mam świeży
pod ręką.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-03-19 11:37:06

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisal(a):

>pewnie po to, by ładniej wyglądało. Te szare frendzle nie są trujące,
>ale wyglądają szalenie nieapetycznie.

Ale jak troche dluzej gotujesz, to fredzle znikaja, nieprawdaz?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

1. Data: 2005-03-19 11:53:11

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>
napisał w wiadomości news:vl3o31p5fji7q3ohbo6c2mbtu9pfgsnvn0@4ax.com...

> Ale jak troche dluzej gotujesz, to fredzle znikaja, nieprawdaz?

Taa, ale rosól się robi mętny
Pozdrawiam - Agnieszka
A tak a propos to w ubiegłym tygodniu robiłam rosół z kury wiejskiej i mięso
ku mojemu wielkiemu ździwieniu też się dało zjeść. Było miękkie, soczyste i
baardzo smaczne.

1. Data: 2005-03-19 11:55:24

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Ja dodaję opaloną na gazie cebulę dodatkowo oraz lubczyku, jeśli mam
świeży
> pod ręką.

Lubczyk - tak, jak kto lubi (ja nie bardzo), ale opaloną cebulę do rosołu z
kury? Nigdy w życiu. Do wołowego owszem tak jak najbardziej. Ale rosół z
kury ma (powienien) być jasny, a ta cebula niewątpliwie go przyciemni.
Pozdrówka - Agnieszka

Musztarda "Maille" w Geant (Wa-wa,Ursynów)
co jadacie na sniadanie wielkanocne?
zakąski z drobiu
Re: przepis na schabowego na niedzielny obiad
Re: przepis na schabowego na niedzielny obiad