Rozdrabniacz??

1. Data: 2003-06-27 12:03:43

Temat: Re: Rozdrabniacz??
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" napisal :
:
: Hmmmm... a mleko matki?
:
Niektóre kobiety nie maja tak dlugo pokarmu. Poza tym sa przypadki, ze
niemowle ma po mleku matki kolki i w takiej sytuacji lekarz odradza
karmienie piersia.
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-27 12:37:54

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie chłopak jest na butli i koniec kropka, je zupki, a ja musze z
wyżej wymienionych powodów mu je miksować. Proszę o pomoc w doborze czegoś
do mielenia:-)))

Dorunia,

1. Data: 2003-06-27 12:38:22

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia napisal(a):

>Słuchajcie chłopak jest na butli i koniec

Ok.
Zmianiejac temat: jesli pominiemy wzgledy zdrowotne, to piers jest
super wygodna ;--), oszczedza sporo czasu, kasy i poprawia mobilnosc
rodziny....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-27 12:40:44

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Słuchajcie chłopak jest na butli i koniec kropka, je zupki, a ja musze z
> wyżej wymienionych powodów mu je miksować. Proszę o pomoc w doborze czegoś
> do mielenia:-)))

Sa takie noze, chyba to sie blender nazywa - np. firmy Braun. Nie orientuje sie
w cenach, ja mam taka przystawke do miksera, ale sam noz jest
bardziej "przenosny". U nas (Torun) do dostania w wiekszych sklepach AGD.

Jezeli zdecydujesz sie na mikser z przystawka - moge polecic Zelmer bo taki mam
i sprawuje sie swietnie. Nie wiem jednak, czy Zelmer produkuje same blendery.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-27 13:33:47

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:aieofvoa8dkol9chjbtaovka51aqoe25pp@4ax.com...

> [...]
> Zmianiejac temat: jesli pominiemy wzgledy zdrowotne, to piers jest
> super wygodna ;--), oszczedza sporo czasu, kasy i poprawia mobilnosc

Aleś Ty uparty człowiek.
A może młody ma nietolerancję laktozy i co wtedy, dać pierś bo.......zdrowa,
dla niego??

Dorunia
.

1. Data: 2003-06-27 13:46:29

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doruniu,
W sklepie "wirtualny Leclerc" znalazłam blender Brauna za 109 zł.
Tu jest link:
http://tinylink.com/?CrnVGU201L
Widziałam jeszcze kiedyś u znajomej blender Philipsa, ale niestety nie
wiem ile kosztuje.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-27 14:48:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Jun 2003 14:38:22 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> wrote:

>Ok.
>Zmianiejac temat: jesli pominiemy wzgledy zdrowotne, to piers jest
>super wygodna ;--), oszczedza sporo czasu, kasy i poprawia mobilnosc
>rodziny....

ja sie z tym zgadzam zupelnie, a co do rozdrabniacza, to jesli
juz sie zna na zarciu nie plynnym, to widelec wystarczy

Van-Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-27 15:44:58

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prześliczne dzięki!!!:-))

Dorunia,

1. Data: 2003-06-27 15:46:09

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia napisal(a):

>Aleś Ty uparty człowiek.

No przeciez napisalem Ok, a potem 'Zmianiajac temat' !

1. Data: 2003-06-27 15:50:10

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

>ja sie z tym zgadzam zupelnie, a co do rozdrabniacza, to jesli
>juz sie zna na zarciu nie plynnym, to widelec wystarczy

A ja sie jeszcze nad jedna sprawa zastanawiam. Przy poprzednim dziecku
kupowalismy te rozne zupki, warzywa, owoce w sloiczkach Gerbera
(najczesciej) i innych. Teraz, jak juz trzeba bedzie zaczac wprowadzac
dodatkowy pokarm, to czy dalej jechac na sloiczkach czy wlasne wytwory
dawac? Glownie chodzi mi o domniemana czystosc i jakosc surowcow
uzywanych do wyrobu jedzenia sloiczkowego. Podobno to jet z
kontrolowanych upraw: bez chemikaliow, itd. Mam co do tego duze
watpliwosci i sie jednak, mimo wszystko, przychyam do robienia malemu
jedzonka calkowicie w domu....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

Wędzenie ciekawe linki
panierowanie ryby
Robimy swojską kiełbaskę :) mniam (długawe )
mleko i śmietana UHT?
Wędzony węgorz