Rozdwajające się paznokcie

1. Data: 2004-02-19 18:50:29

Temat: Rozdwajające się paznokcie
Od: "Aneta" <aneciab[antyspam]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy któraś z grupowiczek zna może sposób na rozdwajające się paznokcie?
Moczenie w oleju z cytryną już przerabiałam. Niestety nie pomogło. Za rady z
góry dziękuję

1. Data: 2004-02-19 19:11:22

Temat: Re: Rozdwajające się paznokcie
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <aneciab[antyspam]@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moczenie w oleju z cytryną już przerabiałam. Niestety nie pomogło. Za rady

Sally Hansen i Pierre Rene sa calkiem do rzeczy

Kamila

1. Data: 2004-02-19 19:52:49

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moczenie w oleju z cytryną już przerabiałam. Niestety nie pomogło. Za rady

silica do lykania
inglot (odzywka w kolorze rozowym - nie jest dokaldnie do rozdwajajacych sie
paznokci ale ladnie je wzmacnia)

pozatym dobrze tez robi krem do paznokci i skorek (ten w tubce) avonu

pozdr

1. Data: 2004-02-19 20:02:27

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam dla Ciebie świetną propozycję - moja imienniczko :) , przerabiałam
już wszsytko o do paznokci i te dwa są najlepsze:

1. moczenie paznokci w gorącym oleju ( jak najbardziej gorący , jaki
wytrzymasz) aż się ostudzi - po tej kuracji ( chć Ty pisałaś,że nie pomoglo)
paznokcie mam jak tips i w ogóle się nie łamią ani nei rozdwają . Oliwka z
oliwek słabo sie sprawdza, choć często polecana.

2. Sally hansen - taka odżywka , a w zasadzie krem w pomarańczowym pudełku ,
kolor wpadający w leko żółtawy - rewelacja - kupiłam go w USA 2 lata temu
ale u nas też powinien być.
Powodzenia

1. Data: 2004-02-19 20:54:25

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z grupowiczek zna może sposób na rozdwajające się paznokcie?
unikanie urazów mechanicznych (np. przy pisaniu na klawiaturze), stosowanie
odpowiedniego pilniczka (niemetalowego) i techniki piłowania, unikanie
detergentów, agresywnych zmywaczy do paznokci (i lakierów też), częstego
moczenia i suszenia- to profilaktyka.
a jak juz sie paznokieć rozdwoi, to myślę, ze nie ma innego wyjścia jak
tylko odpowiednie skórcenie go o rozdwojony fragment.
czasami przyczyną są zaburzenia gruczołów dokrewnych, więc przy okazji
wizyty u lekarza, można mu wspomnieć o tym problemie na wszelki wypadek.

1. Data: 2004-02-19 22:15:42

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez mam slabe, rozdwajajace paznokcie (od zawsze) i wzmocnilo je:
mycie naczyn i pranie w gumowych kychennych rekawiczkach oraz krem Avonu do
smarowania skorek i paznokci (w takim malym pudeleczku).
Zadne preparaty witaminowe mi nie pomogly chociaz slyszalam ze wszelkie
kuracje "paznokciowe" nalezy zaczynac od witamin poniewaz b.czesto tu lezy
problem i nic innego nie pomoze.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-02-20 10:52:32

Od: "Kreska" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> ja mam dla Ciebie świetną propozycję - moja imienniczko :) , przerabiałam
> już wszsytko o do paznokci i te dwa są najlepsze:
>
> 1. moczenie paznokci w gorącym oleju ( jak najbardziej gorący , jaki

w jakim oleju?

1. Data: 2004-02-20 20:12:06

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokcie mam jak tips i w ogóle się nie łamią ani nei rozdwają . Oliwka z
> oliwek słabo sie sprawdza, choć często polecana.

Hej,

Mam pytanie: Czy pomalowane paznokcie (np. odżywką lub lakierem do paznokci)
można moczyć w podgrzanym oleju? Czy to coś da?

Pozdrawiam,
Katarzyna

1. Data: 2004-02-21 01:24:25

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila <l...@u...pl> wrote:

> Sally Hansen i Pierre Rene sa calkiem do rzeczy

e tam; co z tego, że polakierujesz paznokcia utwardzającą odżywką, skoro
po godzinie klepania w klawiaturę (taki ficzer pracy) na czubkach
paznokci pozostaje jedynie wspomnienie po niej? A paznokcie jak się
rozdwajały, tak się rozdwajają dalej. Ubolewam, lecz niczego bardziej
konstruktywnego nie mam do dodania :)

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-02-21 09:32:35

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokci pozostaje jedynie wspomnienie po niej? A paznokcie jak się
> rozdwajały, tak się rozdwajają dalej. Ubolewam, lecz niczego bardziej

Co zrobisz?? Pracy nie rzucisz :-(

Kamila

[Kraków] duże staniki
Re: Rozdwajające się paznokcie