Rozdział majątkowy

1. Data: 2002-02-11 18:59:00

Temat: Rozdział majątkowy
Od: "Mario" <k...@z...opoka.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę, jak się przeprowadza takie coś, u kogo trzeba to załatwiać,
jakie sa potrzebne oświadczenia?

2. Data: 2002-02-11 22:55:02

Temat: Re: Rozdział majątkowy
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam prośbę, jak się przeprowadza takie coś, u kogo trzeba to załatwiać,
>jakie sa potrzebne oświadczenia?

To się nazywa rozdzielność majątkowa i w celu załatwienia po prostu idzie
się do notariusza. On sporządza odpowiednie oświadczenie, czyt. drukuje
odpowiedni papierek, który należy podpisać, kasuje forsę i tyle.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl