Rozjaśnianie włosów

1. Data: 2003-10-17 18:45:49

Temat: Rozjaśnianie włosów
Od: "Joannka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Z natury" jestem ciemna blondynka. W ciagu ostatnich kilku lat regularnie
uzywalam szamponu koloryzujacego Palette (kasztan, braz, czekolada).
Efekt jest teraz taki, ze koncowki moich wlosow sa niemal czarne.

Chcialabym teraz wrocic do swojego naturalnego koloru, albo chociaz
zlikwidowac te czern.

Poradzcie, prosze, jak to zrobic, zeby nie zniszczyc za bardzo wlosow i zeby
uzyskac kolor, ktory nie bedzie przypominal wyblaklego przescieradla.

A moze znacie jakiegos ludzkiego fryzjera w Trojmiescie, ktoremu moglabym
oddac we wladanie wlasna glowe? ;-)

1. Data: 2003-10-17 19:21:35

Temat: Re: Rozjaśnianie włosów
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym teraz wrocic do swojego naturalnego koloru, albo chociaz
> zlikwidowac te czern.

Rozjaśnianie po całości raczej odpada, bo wtedy zniszczysz (i tak już
farbowane) włosy...
Może baleyage w Twoim naturalnym kolorze włosów?
Wtedy nie będzie aż tak bardzo widać odrostów i końcówki też nie będą aż tak
ciemne.
Jeśli nie będziesz już używać szamponów koloryzujących z czasem ta czerń
przecież zejdzie sama, chociaż trochę.
Rozumiem, że radykalne obcięcie czarnych końców nie jest brane pod uwagę?
Niewiele Ci pomogłam ;-)

Pzdr,
Lady Huncwot

1. Data: 2003-10-18 11:46:34

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joannka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uzyskac kolor, ktory nie bedzie przypominal wyblaklego przescieradla.
>
> A moze znacie jakiegos ludzkiego fryzjera w Trojmiescie, ktoremu moglabym

Ja mam podobny problem. Od lat farbuję włosy na czarno, w sumie nie są
zniszczone ale chciałabym wrócić do swojego koloru (średni brąz ze złotawym
odcieniem). Swego czasu eksperymentowałam z dekoloryzatorem L'Oreal - efekt
był STRASZNY (broń Boże nie próbuj!). Skutkiem były włosy od żółtych przy
samej głowie do wyblakłoczarnych na końcówkach, oczywiście poprzez
pomarańcz, czerwień (skąd ona, nie mam pojęcia...) i wszelkie możliwe
odcienie brązu.
Jak mnie znajomi zobaczyli, to najpierw zamilkli, a potem powiedzieli:
"Wiesz, Kasia, w sumie dobrze że jest zima, będziesz mogła chodzić w czapce"
;) Ostatecznie po miesiącu męczarni zafarbowałam z powrotem na czarno. Nie
zrobiłam tego od razu, bo się bałam że po takiej czarnej serii zabiegów
spłuczę włosy razem z farbą. Rok zajęło mi odrestaurowanie ich po
zniszczeniach.
Chyba nie ma sensowniejszej metody jak farbowanie na coraz to jaśniejsze
brązy, jak się zrobi już jakiś w miarę brąz to pasemka itepe. Ale to będzie
trwało całe lata... :(

1. Data: 2003-10-18 12:15:51

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joannka <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> Chcialabym teraz wrocic do swojego naturalnego koloru, albo chociaz
> zlikwidowac te czern.

To rada jest taka: idz do dobrego fryzjera na dekoloryzacje. Ja kiedys
tez mialam czarne wlosy (farba) i fryzjer mi ja zdjal jakims cudem.
Niestety, włosy nie wyglądają po tym najlepiej, dlatego odrazu
zafarbował mi włosy na inny kolor (możesz wybrać zbliżony do Twojego
naturalnego - wtedy odrosty nie będą raziły i będziesz mogła spokojnie
powrócic do natury...)

> A moze znacie jakiegos ludzkiego fryzjera w Trojmiescie, ktoremu
moglabym
> oddac we wladanie wlasna glowe? ;-)

Ja ten zabieg przeprowadzałam w Atelier we Wrzeszczu na ul.
Pniewskiego, u pani Anetki.

Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-19 09:45:13

Od: "marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej nie mieć włosów

Użytkownik "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bmr9cu$d5u$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-10-19 16:55:57

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

marek wrote:
> najlepiej nie mieć włosów

A jeszcze lepiej, jak ktoś kto nie ma nic sensownego do powiedzenia, siedzi
cicho.

--
Elvira

Re: Pytanie do noszacych okulary ?
Re: Pytanie do noszacych okulary ?
poradźcie w sprawie manicuru [Warszawa] długie
kolczyk
Inny zapach EdP z testera i z flakonika... dziwne ?