Rozmowy aniołów

81. Data: 2009-10-24 20:09:35

Temat: Re: Rozmowy aniołów
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 18:29:02 +0200, Robakks napisał(a):

> "gazebo" <g...@c...net>

> Tylko zauważ, że to kreowanie i upadanie to tylko słowa.
> To nie dzieje się naprawdę. Naprawdę to mówisz do ekranu
> i ekran Ci odpowiada. Jaja do tego są zbyteczne. /Robakks/

Tak mi się nasunęło po Twoim sformułowaniu - skoro tyle osób tutaj mówi do
ekranu i ekran im odpowiada - czyz to nie dowodzi powszechnej (choć w
części przypadków wypieranej) wiary w istnienie duchów/aniołów itp?
Przecież to proste!
:-)
--

Ikselka.

82. Data: 2009-10-24 20:14:03

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Cholera wie co się stało. Jakaś żyłka w mózgu, czy serce alkoholowe nie (...)

Nie moje, znalezione.

--

Paulinka

83. Data: 2009-10-24 20:24:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 22:14:03 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie moje, znalezione.

Szkoooooooda...

;-PPP
--

Ikselka.

84. Data: 2009-10-24 20:25:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Szkoooooooda...
>

> ;-PPP

Przeczytaj. Pięknie się wpisuje w to co mówisz Ty i Robak.
--

Paulinka

85. Data: 2009-10-24 20:28:11

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:41, XL <i...@g...pl> wrote:
Chiron napisał(a):
> Pisze tak, aby większości pasowało. To wlasnie jest w niej nierealne -

W rozsmieszaniu mnie nie masz rownych :)
I to jest jak najbardziej realne.

Z podziekowaniem za chichoty.

Realnie Abstrakcyjna

86. Data: 2009-10-24 20:30:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 22:25:53 +0200, Paulinka napisał(a):

> Przeczytaj. Pięknie się wpisuje w to co mówisz Ty i Robak.

Nie czytałam - za długie, no i tylko jeden tekst? :-)
--

Ikselka.

87. Data: 2009-10-24 20:32:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 13:28:11 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> W rozsmieszaniu mnie nie masz rownych :)
> I to jest jak najbardziej realne.

Czasem i z siebie dobrze jest się pośmiać.
--

Ikselka.

88. Data: 2009-10-24 20:32:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie czytałam - za długie, no i tylko jeden tekst? :-)

Skoro nie czytałaś, to racz sie nie wypowiadać.

--

Paulinka

89. Data: 2009-10-24 20:33:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czasem i z siebie dobrze jest się pośmiać.

I kto to mówi?

--

Paulinka

90. Data: 2009-10-24 20:35:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 22:32:46 +0200, Paulinka napisał(a):

> Skoro nie czytałaś, to racz sie nie wypowiadać.

Przeskanowałam wzrokiem i wyglądało na kawał :-)
Dlatego się zdziwiłam. No i słusznie.
--

Ikselka.

Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
_()_ r o z w ó j
TU MOJA PORADA NA ZIMĘ...
kupiłem żonie pamiątkę z krakowa