Różnice temperatury w domu przy uzyciu termostatu.

1. Data: 2004-02-16 12:03:36

Temat: Różnice temperatury w domu przy uzyciu termostatu.
Od: "TB" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kupiłem dom z ogrzewaniem gazowym z regunacją temperatury elektronicznym
termostatem. Urządzenie umożliwia nastawienie dwóch temperatur "nocnej i
dziennej".

NIe wiem jak jakie są optymalne ustawienie różnicy temperatur. Innymi słowy
o ile stopni temp. nocna powinna być niższa od dziennej aby zużycie gazu
było jak najmniejsze. Można założyć że w dzień chcę mieć 20st C. Ile powinno
być w nocy?

Nigdzie nie mogą doszukać się tych informacji więc jesteście ostatnią deską
ratunku.

pozdrawiam
TB

1. Data: 2004-02-17 07:41:21

Od: "Renart F." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TB <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c0qbai$7nm$...@n...news.tpi.pl...
> o ile stopni temp. nocna powinna być niższa od dziennej aby zużycie gazu
> było jak najmniejsze. Można założyć że w dzień chcę mieć 20st C. Ile
powinno
> być w nocy?

Tak aby Tobie odpowiadała, smaczniej/lepiej się śpi gdy jest nieco chłodniej
tak ok. 16-18 st. To zależy od indywidualnych preferencji i upodobań. W
chłodzie ciało staje się jędrniejsze ale milej jest w ciepełku.;-)

--
pozdr.
Renart

1. Data: 2004-02-17 10:48:20

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Feb 2004 13:03:36 +0100, "TB" <t...@p...com> pisze:

> [...]
>było jak najmniejsze. Można założyć że w dzień chcę mieć 20st C. Ile powinno

18 stopni.

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2004-02-17 12:44:18

Od: "PeTe" <pt@'usun.to'potoki.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TB" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> o ile stopni temp. nocna powinna być niższa od dziennej aby zużycie gazu
> było jak najmniejsze. Można założyć że w dzień chcę mieć 20st C. Ile

w/g instalatora montujacego u mnie w domu instalacje c.o. temperatura
"nocna" od "dziennej" powinna być nizsza o 2 stopnie celsjusza, czyli jesli
w dzien masz ustawione 20 stopni to w nocy powinno byc 18

Pozdrawiam. Paweł :)

1. Data: 2004-02-17 13:01:30

Od: "To///ek" <fomicz*_bez_smieci_*@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w/g instalatora montujacego u mnie w domu instalacje c.o. temperatura
> "nocna" od "dziennej" powinna być nizsza o 2 stopnie celsjusza, czyli
> jesli w dzien masz ustawione 20 stopni to w nocy powinno byc 18
A wg mojego - nie wieksza niz 4 st.

--
To///ek
Kappa 2.0 20V LPi P.M.S

1. Data: 2004-02-18 12:59:59

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam max. 20 a min. 16

To zalezy jednak od wlasnych preferencji, ja lubie lekki chlodek, ale sa
tez ludzie cieplolubni

Poza tym chodzi tez o to jak szybko piec rozgrzewa z temp. minimalnej do
max. u mnie do 2 h

klej do przyklejania filcu poc meble
Budowa podestu - jak...
Łóżko drewniane do sypialni...
Pogotowie wod-kan. 24/7 Krakow
SPRZEDAM-żarowki energooszczedne tanio-OSRAM