Rozstępy!

1. Data: 2002-11-26 00:57:14

Temat: Rozstępy!
Od: "kiki" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiem że ten temat był już nieraz poruszany ale nie mogę się oprzeć i jeszcze
raz go poruszyć.
Czy ktoś z was usunął lub zmniejszył w znacznym stopniu rozstępy ???
Jakim sposobem usuwałyście.
Jakie preparaty stosowałyście ??
Nie piszę o rozstępach ciążowych !

Help!

1. Data: 2002-11-26 09:02:11

Temat: Re: Rozstępy!
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiki"
> Nie piszę o rozstępach ciążowych !

A jaka jest różnica w ich strukturze?
Asia

1. Data: 2002-11-26 11:05:32

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp"
> nie ma żadnej

To ja wiem, tylko chciałam dowiedzieć się od autorki tego zastrzeżenia
o jej motywację ;-)
Asia

1. Data: 2002-11-26 11:06:09

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma żadnej

1. Data: 2002-11-28 23:15:49

Od: "kiki" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nikt nie mial problemow z rostepami ???

1. Data: 2002-11-29 01:06:05

Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "kiki" <k...@p...onet.pl> napisał :

> Czy nikt nie mial problemow z rostepami ???

ja mam, stosowalem krem z wyciagiem z alg, ale rezultatow zbytnich nie
zauwazylem.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-11-29 08:24:50

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

cześć,
jest bardzo duzy problem z usunięciem rozstepów. w zasadzie jest to mozliwe
tylko w sposób chirurgiczny - chirurgia plastyczna. Ale ja osobiście nie
dałabym sie kroić.
Ja walcze z tym paskudztwem od dobrych kilkunastu lat. Nabawiłam sie ich w
liceum po drastycznym przybraniu na wadze.

Preparaty jakie stosowałam: o kurcze dużo tego było np. Norel a ostatnio Vichy
Glucoblock (efekty dość sensowne nowe nie powstaja a stare zbladły ale sie
nie "zeszły") ale ostatnio nabyłam balsam anticellulitis (ale z komplesem na
rozstępy) firmy Hean Kosmetics nazywa sie Aloe Vera - sprawdz na ich stronce.
Ten balsam ma w składzie imbir i musze powiedzieć ze działa super (tez jeżeli
chodzi o nowe rozstepy).
Ja czasami po kąpieli stosuje go jak maseczkę. Na rozgrzaną skóre nakładam
wiekszą ilość tego balsamu i zawijam sie na 30 min w folie spozywczą. potem
zciągam i wklepuje resztki balsamu.

to bardzo fajnie działa.

Powodzenia w systematyczności (KONIECZNA!)

Magik

1. Data: 2002-11-29 21:57:02

Od: "kiki" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm co znaczy działa super ???
czy super oznacza że zmalały ci te rozstepy czy że nie powstają nowe ?

1. Data: 2002-12-02 07:52:53

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Hmm co znaczy działa super ???
> czy super oznacza że zmalały ci te rozstepy czy że nie powstają nowe ?

czesc,
pamietaj, ze stare roztepy nie "zejda sie" one tylko wybieleją ale nadal beda
widoczne jako takie paseczki - blizny.
Po tym balsamie zauwazyłam u siebie, ze stare r. zblakły i nowe nie powstaja.
Tu masz linka.
http://www.hean.pl/aloe.htm
Zreszta nie wiem jak Ty ale ja czyje jak mi ma sie zrobić nowy rozstęp.
Mam takie charakterycztyczne swędzenie najcześciej w okolicach biodrowych.
Wtedy bardzo szybciutko robię maseczkę (czasami trudno wytrzymac 10 min bo ten
imbirek w balsamie grzeje bardzo) i szoruje sie taka szczoteczką z włosia.
Jeszcze jakies pytania to wal na priva?

Magik

1. Data: 2002-12-04 19:10:28

Od: "kiki" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktoś spotkał się z gabinetami kosmetycznymi lub innymi oferującymi
zmniejszanie rozstępów (jakieś zabiegi, itp ?) ???
pozdrawiam,

ps najlepiej jakby ktos znał takie gabinety w Krakowie

Powitanie i pytanie :)
polecam (do paznokci)
MATIS dla mężczyzn- słyszałyście coś ??
FAJNIE BY BYŁO HM........