Rozstępy

1. Data: 2006-01-12 17:51:20

Temat: Rozstępy
Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem u kumpla rozstępy - w sumie grube czerwone pręgi
Koleś twierdzi, że to niewiadomo skąd, ale ćwiczy kulturystykę
Czy jest możliwość, że to jest od jakich "przyśpieszaczy" mięśni
Dzięki z góry za odpowiedź
Starzenie się to wysoka cena za normalność
http://profiles.yahoo.com/tomek.jakubowski

2. Data: 2006-01-12 17:56:15

Temat: Re: Rozstępy
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tommy di simone napisał(a):
> Widziałem u kumpla rozstępy - w sumie grube czerwone pręgi
> Koleś twierdzi, że to niewiadomo skąd, ale ćwiczy kulturystykę
> Czy jest możliwość, że to jest od jakich "przyśpieszaczy" mięśni

Po prostu skóra się rozciąga (bo np. przybiera na wadze, na masie
mięśniowej, itp), a że nie jest dostatecznie elastyczna, to pęka i
tworzą się rozstępy. To naturalna sprawa, szczególnie u kulturystów,
niezależnie od tego czy koksują czy nie :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-01-12 18:02:16

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tworzą się rozstępy. To naturalna sprawa, szczególnie u kulturystów,
> niezależnie od tego czy koksują czy nie :)

Dzieki - bo myslałem, że ściemnia, kiedy pytam czy coś bierze czy nie

Starzenie się to wysoka cena za normalność
http://profiles.yahoo.com/tomek.jakubowski

Zatoki i brak patetu
białkomocz
wyciek z piersi u kobiet
"Pas lędźwiowy, krzyż czy cuś nad pośladkami z tyłu :)" - boli
Cholesterol