Rozwiercony ząb dawno temu

1. Data: 2006-01-30 13:44:12

Temat: Rozwiercony ząb dawno temu
Od: "Krzych" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
W maju w zeszłym roku poszedłem do dentysty. Rozwierciła mi ząb (siódemka),
wpuściła "truciznę" i kazała się zgłosić po 14 dniach.

Następny zabieg miał kosztować 150 zł. Jako że nie miałem tyle, po prostu
nie poszedłem. Trucizna sama wypadła po 10 dniach i chodzę tak sobie z zębem
jak krater.

Warto inwestować jeszcze w niego? Czy już nic sie nie da zrobić i trzeba
będzie rwać. (Jak dotąd nie boli mnie.)

2. Data: 2006-01-30 15:05:10

Temat: Re: Rozwiercony ząb dawno temu
Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypadałoby zrobić RTG tego zęba. Jak zrobisz - idź do dentysty. Trudno
cokolwiek orzec na na odległość. Minęło 7-8 mcy. Jeżeli nie boli, to dobrze,
ale jak się sprawy mają w rzeczywistości - to akurat trzeba zobaczyć.
W zdrowie zawsze warto inwestować ;-)

3. Data: 2006-01-30 15:11:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radoslaw Rossa" <r...@g...pl> wrote in message

"> Radek, ja Cię bardzo proszę, pisz _pod_cytatem_
OK. Już sie poprawiam."

niech slowo stanie sie cialem. prosimy.

iwon(K)a

4. Data: 2006-01-30 15:18:42

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "> Radek, ja Cię bardzo proszę, pisz _pod_cytatem_
> OK. Już sie poprawiam."
>
> niech slowo stanie sie cialem. prosimy.

Zrozumiałem. To był ostatni raz.
Radek ;-)

5. Data: 2006-02-01 20:12:05

Od: " rodrigo" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzych <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
zębem
> jak krater.
>
> Warto inwestować jeszcze w niego? Czy już nic sie nie da zrobić i trzeba

Witam
Miałem podobny problem bo tak samo zwlekałem zpojsciem do dentysty z
zatrutym zębem.Wykonaj zdięcie zęba i idz z tym zdięciem do conajmniej dwoch
dentystów.Ja miałem tak że dentysta nawet na tego zęba nie spojrzał,kazał
tylko zrobić zdięcie a jak je zrobiłem i mu pokazałem to powiedział że ząb
do wyrwania i wyrwał.Następny dentysta który przyszedł na jego miejsce bo
tamten wyjechał do Angli,obejrzał zdięcie i spytał sie dlaczego usunieto mi
tego zęba bo na zdięciu nie widać że coś znim sie złego dzieje.Dlatego
koniecznie odwiedz kilku stomatologów.Może Cie to kosztować znacznie mniej
niż mnie bo ja za wstawienie zęba, oszlifowanie dwóch sąsiednich i
wstawienie mostu zapłaciłem ponad 1000zł.

6. Data: 2006-02-05 14:29:19

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rodrigo napisał(a):

> [...]
> niż mnie bo ja za wstawienie zęba, oszlifowanie dwóch sąsiednich i
> wstawienie mostu zapłaciłem ponad 1000zł.

Ja poszedłem do jednego i wystarczyło ze wział narzedzia tortur i
zaczałs e do nich dobierać. Jeden zgniło t był do wyrzucenia - widac
było na zdjęciu, drugi pęgła na pół i wszystko się ruszkło a trzeciemu
zostały tylko korzenie. Wsztstkie 3 out. Otwarty ząb dłużej niż przez
pół roku - do wywalenia bedzi ejuz zaczynał się psuc, jeśłi możesz
spróbuj pobrac troche cieczy z dna tego "krateru" jak juz cuhnie - do
wyrwania.

dni
pieprzyki w dużej ilości
Operacyjnie? (drżenie)