Rudy ślimak a właściwie całe plemiona w ogródku - tolerowac czy ....?

11. Data: 2007-06-22 20:37:37

Temat: Re: Rudy ślimak a właściwie całe plemiona w ogródku - tolerowac czy ....?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:f5h4ih$p76$1@nemesis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
>>
> Hejka. Czy to rozkaz?
> Pozdrawiam dyscyplinarnie Ja...cki

Zachęta.
Widział gdzieś !.
;-)
pozdr. luzacko Jerzy

12. Data: 2007-06-22 22:30:42

Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mk napisał:

> Co powiniem zrobić, ich populacja jest raczej za wysoka (ostatnimi laty
> nie widziałem takiej liczebności). Czy maja jakiegos naturalnego wroga
> czy ja mam nim zostać?
> Pdr.Mariusz

Witaj,
ja zastosowałam 'granulat Bros na ślimaki nagie i oskorupione', działa,
może nawet zbyt dobrze bo mam wrażenie, że ściągają do mnie z całej
okolicy.
Jedyna wada to sprzątanie martwych, mój żołądek zwykle silnie reaguje na
taką ilość śluzu rozciągniętym po roślinach, kamieniach, ziemi.
(zebranie tego jest uciążliwe).
A znowu wieczorne czatowanie nie przynosiło efektu.

pzdr, Ania

13. Data: 2007-06-25 15:33:41

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chaciłbym ich wywozić-mogłbym "skazić" nimi to miejsce. Skoro w
okolicy nie zainteresowanego zwierza tym smakołykiem wybieram wersję
saszłykową.
Pdr.Mariusz

14. Data: 2007-06-25 16:25:37

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Skad to tałatajstwo sie u nas wzielo? Wie moze ktoś?
> basia

Jest to introdukcja.
Zostały sprowadzone do zakładu doświdczalnego w Albigowej, aby żreć spady z
sadów jabłkowych.
Żreć nie chciały i poszły...w polske.

Dwa lata temu zjadły wszytko sałate koprek, teraz wylewam beton

PabloGT

rozane TERAZ POLSKA :)
grzyby wysypały
kotewka orzech wodny