Rury i tynki

1. Data: 2004-08-17 10:43:17

Temat: Rury i tynki
Od: "muniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przymierzam się jutro do położenia nowych rur wodociągowych - miedzianych. W
związku z tym mam pytania. Na co zwrócić uwagę, jakieś pułapki ? no i
ogólnie jakieś podpowiedzi do tych rzeczy co nie jest takie oczywiste ;)
I dwa. Później kladę tynki ROTBAND. I tu też proźba o jakieś podpowiedzi ;)
Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2004-08-17 12:02:36

Temat: Re: Rury i tynki
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Aug 2004 12:43:17 +0200 I had a dream that muniek <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> związku z tym mam pytania. Na co zwrócić uwagę, jakieś pułapki ? no i
> ogólnie jakieś podpowiedzi do tych rzeczy co nie jest takie oczywiste ;)

Ociepl sobie rury doprowadzające ciepłą wodę. Jak masz miejsce, to
odizoluj też rury z zimną wodą, szczególnie pion, bo czasem ściany się
mogą "pocić".

Lodówka
Pomocy !!! Rolety ! Żaluzje !
Ogrzewanie - Przegięcie ???
[WAW]Pilne !!! Poszukuję szybko dobrego fachowca do remontu (płyty gipsowo-kartonowe itp.)
elektryka