elektryka

1. Data: 2004-08-16 18:58:52

Temat: elektryka
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam domek na działce i podciągają nam prąd. Elektryk stwierdził że
instalacja którą posiadam ( ok. 15 lat ) jest zła i trzeba wymienić ją na 3
żyłową, bo takie są przepisy. Prosze o podanie mi co to za przepisy ? I czy
rzeczywiście nie może być 2 żyłowy a musi być 3 żyłowy.

1. Data: 2004-08-16 20:26:23

Temat: Re: elektryka
Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> [...]
> 3 żyłową, bo takie są przepisy. Prosze o podanie mi co to za przepisy ? I
> czy rzeczywiście nie może być 2 żyłowy a musi być 3 żyłowy.

Jeśli instalacja ma trochę więcej niż 15 lat (tzn. mniej więcej lata 80) to
może być zrobiona z aluminium - wtedy jak najbardziej warto ją wymienić na
normalną miedzianą. Natomiast co do 2 lub 3 żył - trzy są potrzebne jeśli
chcesz mieć w instalacji wyłącznik różnicowoprądowy (przeciwporażeniowy).

pozdrawiam
Piotr

pienna roslina do domu
Optymalna temperatura w lodówce ?
Pomocy! umieszczenie lodówki :-(
WHIRLPOOL AWM 8103 i WHIRLPOOL AWM 8103 / 2
Dzwi do sprzedania - Slask