Ruskie - pomocy!

1. Data: 2002-01-24 16:33:32

Temat: Ruskie - pomocy!
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, problem mam :-(
Zrobiłam nadzienie do pierogów ruskich (dość standardowe, wg przepisu
Kuronia). Robiłam je wiele razy - zawsze wychodziło. A dziś chyba błąd
(a nawet wielbłąd) popełniłam, bo składniki miksowałam - i nadzienie
jest STANOWCZO zbyt rzadkie! :-(
Co z nim zrobić? Dosypana mąka nie przyniosła efektów, a nie chcę z nią
przesadzić, bo nadzienie ma być "ruskie" a nie mączne...
Macie jakieś pomysły może? Tak na szybko, bo Mama zaczęła już ciasto
ugniatać...

P.S. Jak jakieś cud-wkupne wymyślę to podeślę :-)

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

1. Data: 2002-01-24 18:24:17

Temat: Re: Ruskie - pomocy!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kuronia). Robiłam je wiele razy - zawsze wychodziło. A dziś chyba błąd
> (a nawet wielbłąd) popełniłam, bo składniki miksowałam - i nadzienie

Kartoflów więcej gotowanych dodać?

Wkn

test
łatwe ciacha