Ryba Irka Zabłockiego - pycha!

1. Data: 2002-01-03 07:49:20

Temat: Ryba Irka Zabłockiego - pycha!
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słowem, nie przesadzę wcale, jak Irka Zabłockiego rybę pochwalę,
i życzę Wam moi mili, abyście tej rozkoszy (podniebienia) dostąpili.

Wersja była troszkę luksusowa: karp, suszone borowiki, no i cebula biała.
Zajadaliśmy się tą rybą na ciepło i na zimno, wszystkim bardzo smakowała.
Przyznam szczerze, że pierwszy raz jadłam taki zestaw: ryba i grzyby. Myślę
Irku, że pierwszy dzień Nowego Roku, to godny dzień ,do spożycia tak
wykwintnej potrawy. :))

Ela

1. Data: 2002-01-04 21:40:44

Temat: Re: Ryba Irka Zabłockiego - pycha!
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przyznam szczerze, że pierwszy raz jadłam taki zestaw: ryba i grzyby. Myślę
> Irku, że pierwszy dzień Nowego Roku, to godny dzień ,do spożycia tak

Witajcie,
pozwole sobie, bez rymow, dodac moje i nie tylko, peany na czesc wyprobowanej
ryby, jest swietna :))),
dodam tylko, ze nie uznaje ryb slodkowodnych, a w tej wersji udalo mi sie
spelnic karpiowy - wigilijny "obowiazek" z przyjemnoscia,
DZIEKUJE i pozdrawiam,

Masza

1. Data: 2002-01-07 09:18:43

Od: "Agnieszka Jakubiec" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora