Ryba- suche mieso

1. Data: 2010-03-13 21:06:54

Temat: Ryba- suche mieso
Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ostatnio kupilem kilka dwonkow mrozonego lososia.
Dalczego mrozony? Cena byla dosc atrakcyjna- 16zl/kg
Mieso rozmrazalo sie przez cala noc w zaprawie i
przyprawach ale po usmarzeniu wyszlo suche jak wior.

Da sie zrobic z mrozonego lososia dobre danie?
Moje wczesniejsze eksperymenty z mrozona tilapia i mintajem
byly udane, natomiast na lososu calkiem poleglem:)

2. Data: 2010-03-13 23:23:46

Temat: Re: Ryba- suche mieso
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Mar 2010 22:06:54 +0100, Bastion napisał(a):

> Cena byla dosc atrakcyjna- 16zl/kg

Czyli łosoś hodowlany, zaraz po tarle złowiony, aby uniknąć strat, zanim
sam zginie - wtedy jest chudy i łykowaty, czyli bezwartościowy.

http://archiwum.fishing.pl/article/articleview/1579/
1/10/
"Pan Rysio mósi również wiedzieć, że Łosoś którego spodkał w Makro został
najpierw złowiony w Wiśle i WYTARTY w Spółdzielni Rybackiej Wyzwolenie
(która zajmuje się odłowem tarlaków w ich okresie ochronnym i produkcją
ikry na potrzeby polskich chodowców) a dopiero później trafił na półkę hali
Makro."
--

Ikselka.

3. Data: 2010-03-14 12:33:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> mósi
> spodkał
> chodowców)

Że też Ciebie oczy nie rozbolały, jak to przeklejałaś...

--
Pozdrawiam - Aicha (mnie wypadli)

4. Data: 2010-03-14 12:47:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 13:33:34 +0100, Aicha napisał(a):

> Że też Ciebie oczy nie rozbolały, jak to przeklejałaś...

Nie poprawiam po kimś, kiedy przeklejam - prawa autorskie. Np Stokrotki też
nie zamierzam poprawiać przy cytowaniu. A i na korektora się nie uczyłam,
etetu tu nie posiadam, więc co się będę. Ale miło, że coś z tego ciekawego
tematu "wyniosłaś" dla siebie :-)
--

Ikselka.

5. Data: 2010-03-14 12:49:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 13:47:45 +0100, XL napisał(a):

> [...]
>>> spodkał

> Nie poprawiam po kimś, kiedy przeklejam - prawa autorskie. Np Stokrotki też
> nie zamierzam poprawiać przy cytowaniu. A i na korektora się nie uczyłam,
> etetu

etatu

> tu nie posiadam, więc co się będę. Ale miło, że coś z tego ciekawego
> tematu "wyniosłaś" dla siebie :-)

Howgh.
--

Ikselka.

6. Data: 2010-03-14 20:22:24

Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli łosoś hodowlany, zaraz po tarle złowiony, aby uniknąć strat, zanim
> sam zginie - wtedy jest chudy i łykowaty, czyli bezwartościowy.

Calkiem mozliwe. Zastanawialem sie tez czy przypadkiem ten mrozony losos nie
jest wczesniej podcisnieniowo odtluszczany w celu pozyskania kwasow OMEGA3.

7. Data: 2010-03-14 20:50:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Mar 2010 21:22:24 +0100, Bastion napisał(a):

> Calkiem mozliwe. Zastanawialem sie tez czy przypadkiem ten mrozony losos nie
> jest wczesniej podcisnieniowo odtluszczany w celu pozyskania kwasow OMEGA3.

Na pewno nie. Tran uzyskuje się z wątroby rybiej.
--

Ikselka.

8. Data: 2010-03-15 15:50:40

Od: "jestem bogiem" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze wszystkim co za długo leży w zamrażalniku i nie jest porządnie spakowane
jak w marketach wystąpi ten problem mięso ryby po usmażeniu będą suche. Mam
fajny przepis aby tego efektu nie czuć w łososiu.

Pół szklanki oleju do miseczki + przyprawa do ryb 2 szczypty + 2 szypty soli
+ 3 ząbki czosnku-przeciśniętego . Wymieszać w miseczce. włożyć tam łososia
( 2-3 dzwonki) na 2 godź. Potem urwać 3 kawałki folii aluminiowej położyć
dzwonki łososia do każdej folii na każdy kawałek położyć gruby plaster
cebuli zamknąć i do piekarnika - zależy od piekarnika ok 200 stopni 25-35
minut. Gotowe. Smacznego ŁOSOŚ ROZPŁYWA SIĘ W USTACH.

9. Data: 2010-03-16 22:21:54

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno nie. Tran uzyskuje się z wątroby rybiej.

Nie tylko. Coraz bardziej "trendy" stają się produkty zawierające
kwasy omega-3 otrzymane z tłoczenia tuszy ryb po usunięciu wątroby,
jako zanieczyszczonego filtra rybiego organizmu.

Ania

10. Data: 2010-03-16 22:53:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:21:54 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Nie tylko. Coraz bardziej "trendy" stają się produkty zawierające
> kwasy omega-3 otrzymane z tłoczenia tuszy ryb po usunięciu wątroby,
> jako zanieczyszczonego filtra rybiego organizmu.
>
> Ania

Hmm, pierwsze słyszę. A te tusze to jakoś mniej zanieczyszczone? No wiem,
wiem, ze wątroba kumuluje itp, ale jednak żeby miała CO kumulować, to i
tusza musi pływać w zaneczyszczonej wodzie...
--

Ikselka.

Temperatura patelni
JAK...
Jaka jest dobra i prosta mikrofalówka?
Rozetki - ciasteczka z ciasta naleśnikowego.
Jaka maszynka do chleba?