Rzeczywistość dnia dzisiejszego

1. Data: 2013-08-29 14:42:35

Temat: Rzeczywistość dnia dzisiejszego
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Dramatyczne-wy
znanie-po-latach-tata-mnie-wcale-nie-zgwalcil,wid,15
930174,wiadomosc.html?ticaid=511366

Trafne spostrzeżenie jednego z komentujących (taty): "wykąpiesz córkę to
oskarżą cię o gwałt, a jak nie wykąpiesz to oskarżą cię o zaniedbanie i
odbiorą ci dziecko..." Gdy nikt tego nie powstrzyma i pójdzie to dalej w
tym kierunku to nasze dzieci i wnuki wręcz zatesknią za ludzką św
Inkwizycją z czasów średniowiecza.

2. Data: 2013-08-29 15:36:11

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś właśnie tak się działo, że ktoś kogoś pomówił, bo go nie lubił lub bo
zazdrościł, lub mordu chciał i całe miasteczka znikały na stosie palone. Teraz nikt
nikogo nie pali, ale trudne konsekwecje latami dają oznaki.Nasze sądy są jeszcze z
poprzedniej epoki , daj mi człowieka a paragraf się znajdzie.

3. Data: 2013-08-29 15:43:54

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym to jest jeszcze konsekwencja smoleńskiego Kaczyńskiego, bo to on wprowadził
do prawa ustawę i pis przegłosował, że z pomówienia można skazać. Kiedyś szukali
dowodów, a teraz wystarczy że znajdzie się śmieć jak izunia co Chirona o molestowanie
pomawia i wyrok.

4. Data: 2013-08-29 15:59:10

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No katolicy chcieli średniowiecze to masz , bo w normalnych nie totalitarnych
państwach, człowiek ma swoje prawa, muszą udowodnić winę itd.
W totalitarnych państwach zamykają bez dowodów latami, jak nie ma dowodu i tak
skażą, wystarczy pomówienie i jazda kajdany i galery . Tak działają sądy w systemach
totalitarnych, jak obraza uczuć religijnych, to pomówienie i prześladowanie ludzi
którzy wypowiadają się wbrew klerykanym oszołomą. A jadu w takich oszołomach mnóstwo,
daj im tylko możliwość pomawiania , no i dali.

5. Data: 2013-08-29 16:51:35

Temat: Re: Rzeczywistość dnia dzisiejszego
Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 15:43, LaL pisze:
> [...]
szukali dowodów, a teraz wystarczy że znajdzie się śmieć jak izunia co Chirona o

ha ha ha marku oto dr. lal w akcji
pokaż no czubku gdzie to ja molestuje chironiunia :-D ? ? ?

6. Data: 2013-08-29 16:51:56

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 15:59, LaL pisze:
> [...]
którzy wypowiadają się wbrew klerykanym oszołomą. A jadu w takich oszołomach mnóstwo,
daj im tylko możliwość pomawiania , no i dali.

markuuuuuuuuuuuuuuu :))))))))))))))))))))

7. Data: 2013-08-29 21:39:22

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 15:36, LaL pisze:
> [...]
nikogo nie pali, ale trudne konsekwecje latami dają oznaki.Nasze sądy są jeszcze z
poprzedniej epoki , daj mi człowieka a paragraf się znajdzie.

Teraz tak się dzieje, przyczłapało z USA do Polski (i Europy) i
zadomowiło się na dobre. Tysiące, o ile nie miliony ludzi doznało szkód
na skutek działania tej inkwizycji XX/XXI wieku.

8. Data: 2013-08-29 21:40:25

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szukali dowodów, a teraz wystarczy że znajdzie się śmieć jak izunia co Chirona o

Owszem, PiS wprowadził takie zapisy, ale tylko do regulaminu wewnątrz
partyjnego. Jednym słowem - wskazany przez szefa partii "winny" jest bez
jakichkolwiek szans na wybronienie się... jest ukarany przed wydaniem
wyroku przez sąd - typowe faszystowskie niszczenie ludzi. Całe szczęście
że nie poniosła go (J. Kaczyńskiego) fantazja i nie wprowadził takiego
prawa dla zwykłych obywateli.

9. Data: 2013-08-29 23:51:56

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nigdzie się tak nie dzieje w europie jak tu , tam nikt nie ma prawa zamknąć ciebie
bez dowodów, a tu skazują bez dowodów bo kler jest systemem antyludzkim i ten jego
wpływ odbija się na całości.

10. Data: 2013-08-30 07:25:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Nigdzie się tak nie dzieje w europie jak tu , tam nikt nie ma prawa zamknąć
>ciebie bez dowodów, a tu skazują bez dowodów bo kler jest systemem
>antyludzkim i ten jego wpływ odbija się na całości.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-staruch-wychod
zi-na-wolnosc-sad-nie-przedluzyl-aresztu,nId,774547

tego człowieka trzymano bez dowodów 8 miesięcy. Chcesz powiedzieć, że
zamknął go kler? No może kler nakazał?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Matki - psychopatki...?
Jezus był gejem?