Rzeszow

1. Data: 2004-12-04 17:22:23

Temat: Rzeszow
Od: "barbalala" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dziewczyny z Rzeszowa robią na drutach,szydełkują,wyszywają
richelie,haftem płaskim ,krzyżykują ...?
Piszę tak,bo nie spotkałam nikogo z Rzeszowa ,albo nikt się nie
odzywa.dziewczyny z Rzeszowa odezwijcie się.
przyjezdna,ale rzeszowianka.

1. Data: 2004-12-04 17:28:40

Temat: Re: Rzeszow
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

barbalala wrote:

> [...]
> Piszę tak,bo nie spotkałam nikogo z Rzeszowa ,albo nikt się nie
> odzywa.dziewczyny z Rzeszowa odezwijcie się.

Dziewczyny z Rzeszowa mają nawet stronę
: http://www.robotki.rzeszow.prv.pl/

Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-12-04 18:06:24

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny z Rzeszowa mają nawet stronę
> [...]

oj cieszę się ogromnie .i cieszę się,że jestem-byłam w błędzie.niestety do tej
pory jakoś nie mogłam trafić na tą stronę.PECH.zaraz będę tam zaglądać.
barbalala

1. Data: 2004-12-04 18:11:31

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tej
> pory jakoś nie mogłam trafić na tą stronę.PECH.zaraz będę tam zaglądać.

czy odbywają się jakieś spotkania bądż jakiekolwiek spotkania?
barbalala

1. Data: 2004-12-04 18:19:11

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:

> czy odbywają się jakieś spotkania bądż jakiekolwiek spotkania?
> barbalala

Jeśli chodzi o Rzeszów, to już musisz pytać dziewczyny z Rzeszowa, jeśli
chodzi o inne miasta- zajrzyj do archiwum i FAQ (adres archiwum jest w
FAQ, a adres FAQ w mojej stopce ;) )
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-12-05 10:41:30

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem z Jasła, jakby było jakieś spotkanie w Rzeszowie to chętnie bym
dołączyła.
Pozdr.
Kasia

1. Data: 2004-12-06 08:21:05

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik barbalala napisał:
> [...]
> Piszę tak,bo nie spotkałam nikogo z Rzeszowa ,albo nikt się nie
> odzywa.dziewczyny z Rzeszowa odezwijcie się.

Witaj!

W Rzeszowie jest kila dziewczyn., ktore haftuja, robia na drutach i
szydelkuja :)
Niestety dawno ich nie widzialam na grupie :(
Jednej urodzilo sie dzieciatko i moze nie ma czasu zagladac na grupe?
O innych nic nie wiem.:(

No wlasnie dziewczyny, jak czytacie grupe odezwijcie sie, moze jakies
spotkanie zrobimy ?
Ja (tez z Rzeszowa) szydelkuje, robie na drutach, wyszywam, moja corka
maluje na szkle a ostatnio robi jakies cuda z masy solnej.
Czasem sie odzywam ale za to czytam grupe systematycznie :)

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-12-06 10:41:14

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dziewczyny z Rzeszowa robią na drutach,szydełkują,wyszywają
> richelie,haftem płaskim ,krzyżykują ...?

Owszem, wyszywają, szydełkują itp.
Ostatnio zarzuciłam krzyżyki i szydełkuję. Co prawda w pracy mam jeszcze dwie
"manualne" koleżanki, ale chętnie powiększę grono znajomych od igły i szydełka.
Pozdrawiam. Magdalena z Rzeszowa.

1. Data: 2004-12-06 11:13:18

Od: "Agniecha" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ owszem szydełkują, krzyzykują i dziergają.
Widzę, że uzbierało się nas trochę Rzeszowianek ;)

--
Agniecha
k...@w...pl

1. Data: 2004-12-27 18:38:24

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Rzeszowianki!!!!

wspomóżmy się i przekazujmy sobie informacje o dobrych sklepach,interesujących
ofertach i atrakcyjnych cenach na lokalnym rynku.to jest bardzo wazne ,bo
nasze hooby nie należy do najtańszych.albo wymieniajmy się wzorami.
Basia

kartki do haftu (z okienkiem)
[szydełko] stringi
HELP- angielski