[bombki] duze na szopke z Anny

1. Data: 2004-12-04 18:40:20

Temat: [bombki] duze na szopke z Anny
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos ma ochote, w Krakowie bombki (plastik) o srednicy 15 cm sa w
Praktikerze, srebrne i zlote, jedno opakowanie kosztuje niecale 22 zl i
zawiera dwie sztuki, blyszczaca i matowa, stojaki po niespelna 7 zl, mam
zamiar na takiej bombce zmiescic cala frywolitkowa szopke, tylko teraz
szukam basaka bialego, blyszczacego.....

pozdrawiam

Ewa (Kraków) zadowolona z bombek
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-04 19:02:17

Temat: Re: [bombki] duze na szopke z Anny
Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamiar na takiej bombce zmiescic cala frywolitkowa szopke, tylko teraz
> szukam basaka bialego, blyszczacego.....

na Długiej jest
na Kościuszki też jest

Dodo

1. Data: 2004-12-04 20:00:59

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze ktos ma ochote, w Krakowie bombki (plastik) o srednicy 15 cm

...ja mam ochotę i wcale daleko po nie do Ciebie nie mam....ale mają już być
gotowe z szopką ma sie rozumieć..:))))))))))))

Pozdrawiam>Bozena >Krakow

1. Data: 2004-12-04 20:14:55

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> ...ja mam ochotę i wcale daleko po nie do Ciebie nie mam....ale mają już
> być
> gotowe z szopką ma sie rozumieć..:))))))))))))

no to ja się podłączam do takiej ochoty ... ;-)
Dodo

1. Data: 2004-12-04 20:28:35

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to ja się podłączam do takiej ochoty ... ;-)
> Dodo

...do roboty czy do kolejki po GOTOWE?..:))
Bożena

1. Data: 2004-12-04 21:29:44

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

tralalala
i milcze.......... :)

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-04 21:30:19

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrz odpowiedz dla Bosa
:-P

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-12-04 21:50:15

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...do roboty czy do kolejki po GOTOWE?..:))
> Bożena

oczywiście ze do kolejki!!!
Dodo

1. Data: 2004-12-04 23:07:48

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewo,
dwa dni temu probowałam frywolitkować z basaka. Po jednym małym kwiatuszku
siem poddałam. Pieroństwo!
Lepiej z Aidy 30.
Ja mam juuuuuż jednego aniołka z tej szopki.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-12-05 09:21:25

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja sie basaka nie boje, mam juz szesc sniezynek ze zlotego, hehehe, tylko
sie wrednie nitki chowa.......
a aide tez kupie, a co..... :))))
zycze sukcesow, ja w tym tygodniu MUSZE dwie takie szopki zrobic, jedna
starym zwyczajem do Kanady poleci....

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska