[Rzeszow, Krakow] hurtownia z art. do manicure

1. Data: 2005-09-04 07:51:03

Temat: [Rzeszow, Krakow] hurtownia z art. do manicure
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ponawiam prosbe.
W polowie wrzesnia przyjezdza znajoma, ktora chce sie zaopatrzyc w takiej
hurtowni. Sama jestem z Rzeszowa i nie mam pojecia czy cos takiego u nas
jest [ale zapytalam sie juz na grupie rzeszowskiej]. Jesli nie bedzie to
gdzie znajde takowa w Krakowie. Chodzi o sklep z cenami hurtowymi lub
hurtownie prowadzaca sprzedaz detaliczna. Ja w temacie w ogole sie nie znam
a powierzono mi namierzenie takiego sklepu. Prosze wiec o pomoc.

Zazula