deo nivea aqua cool for men

1. Data: 2005-09-04 15:20:21

Temat: deo nivea aqua cool for men
Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakupiłem j/w w spray'u i mam parę pytanek
- po użycie przez parę sekund czuć mocne pieczenie - nie wiem czy to
normalne, wcześniej używałem różnych i nie było takich objawów ?
- ponoć ma działać 24h czy to oznacza że blokuje wydzielanie potu przez ten
czas czy że trzyma "zapach" dłużej
- używanie perfurm przy jednoczesnym używaniu zapachowej np wody toaletowej
czy deo jak mi się wydaje nie ma chyba sensu ?
- czy jest sens używać krem np nawilżający po wodzie toaletowej. Jeżeli woda
ma nawilżać, odświeząć i uczynić skórę głądką to krem "popsuje" chyba
działąnie wody