dodatki do sukienki

1. Data: 2005-09-04 16:47:42

Temat: dodatki do sukienki
Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłam w końcu sukienkę koktajlową (czerwona, wydekoltowana, wąska, satynowa,
ciut za kolano) + oczywiście czerwone buty na obcasie.
całośc jest w stylu lat 60-tych.

i teraz pytanie ... co do tego założyć jako ozdoby?
mam półdługie blond włosy i będe je miała rozpuszczone.

podpowiedzcie coś :-)

pozdrawiam
paskuda

1. Data: 2005-09-04 17:51:52

Temat: Re: dodatki do sukienki
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

paskuda napisał(a):
> [...]
> całośc jest w stylu lat 60-tych.
>
> i teraz pytanie ... co do tego założyć jako ozdoby?
> mam półdługie blond włosy i będe je miała rozpuszczone.

perły i będzie z Ciebie prawdziwa MM ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-09-04 20:12:30

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paskuda" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> kupiłam w końcu sukienkę koktajlową (czerwona, wydekoltowana, wąska,
> satynowa,
> ciut za kolano) + oczywiście czerwone buty na obcasie.
> całośc jest w stylu lat 60-tych.

Ty lepiej napisz gdzie w Wawie duzo takich sukienek najlepiej dlugich i bez
gorsetow.
Bo ja zaczynam szukanie czegos mocno odswietnego i najchetniej czerwonego.

A z dodatkow to szafir albo brylant na palec i szyje (jesli odslonieta) :)

m.

1. Data: 2005-09-04 20:22:46

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> A z dodatkow to szafir albo brylant na palec i szyje (jesli odslonieta) :)

Eh, rubin mialo byc.

m.

1. Data: 2005-09-04 20:35:05

Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" napisał w wiadomości

> Ty lepiej napisz gdzie w Wawie duzo takich sukienek najlepiej dlugich i bez
> gorsetow.
> Bo ja zaczynam szukanie czegos mocno odswietnego i najchetniej czerwonego.

z tym 'bez gorsetów' będzie trudno ;-)

ja nie miałam za dużo kasy więc w ogóle nie pojechałam do żadnych pawilonów itp
miejsc.

byłam w Centrum Mody w Nadarzynie - opłaca się jechać
Maximusie - kicha, nic nie ma
KDT - jest troche fajnych rzeczy
... natomiast moje serce podbił stadion X-lecia (wiem, ze nie każdy pojedzie
ale naprawdę jest kilkanaście stoisk z takimi sukienkami, jest sporo właśnie
bez gorsetów albo ze spodniami itd i ceny przystępne ;-)

pozdrawiam i dziękuję
paskuda

1. Data: 2005-09-04 21:22:38

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Sep 2005 22:12:30 +0200, magia napisał(a):

> Ty lepiej napisz gdzie w Wawie duzo takich sukienek najlepiej dlugich i bez
> gorsetow.

Myślę, że ona to raczej w Gliwicach kupiła.

--
Elżbieta

1. Data: 2005-09-04 21:34:28

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4 Sep 2005 22:35:05 +0200, paskuda napisał(a):

> Użytkownik "magia" napisał w wiadomości

> byłam w Centrum Mody w Nadarzynie - opłaca się jechać

Zmieniłaś miejsce zamieszkania??

--
Elżbieta

1. Data: 2005-09-05 05:48:44

Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" napisał w wiadomości

> Zmieniłaś miejsce zamieszkania??

Nie, dlaczego?
Nie mylisz mnie z kimś przypadkiem ..... ?

pozdrawiam
paskuda

deo nivea aqua cool for men
[Rzeszow, Krakow] hurtownia z art. do manicure
Revlonissimo
urodo, urodo..
perfumy KOOKAI