SIEMENS - instrukcje do sprzetu do zabudowy

1. Data: 2004-01-20 11:04:19

Temat: SIEMENS - instrukcje do sprzetu do zabudowy
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam prosbe - gdzie moge znalezc instrukcje do sprzetu SIEMENS'a??
Chodzi mi o kilka rzeczy - nie chce jeszcze kupowac sprzetu, a chce juz
przygotowywac szafki. Dziekuje za pomoc

1. Data: 2004-01-20 13:53:27

Temat: Re: SIEMENS - instrukcje do sprzetu do zabudowy
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> mam prosbe - gdzie moge znalezc instrukcje do sprzetu SIEMENS'a??
> Chodzi mi o kilka rzeczy - nie chce jeszcze kupowac sprzetu, a chce juz
> przygotowywac szafki. Dziekuje za pomoc

Idź do najbliższego sklepu mającego taki sprzęt jaki cie interesuje, poproś
pod jakimkolwiek pretekstem o pokazanie instrukcji, poszukaj strony
pokazującej wymagane wymiary wewnętrzne szafki i spisz to - wystarczy.

J.

1. Data: 2004-01-20 14:43:27

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pod jakimkolwiek pretekstem o pokazanie instrukcji, poszukaj strony
> pokazującej wymagane wymiary wewnętrzne szafki i spisz to - wystarczy.

Niestety - tego Siemens'a nie ma w sklepach :)

1. Data: 2004-01-20 15:20:25

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety - tego Siemens'a nie ma w sklepach :)

Podaj typ, może coś znajdę :-)

J.

1. Data: 2004-01-21 06:22:07

Od: " Maciek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> mam prosbe - gdzie moge znalezc instrukcje do sprzetu SIEMENS'a??
> Chodzi mi o kilka rzeczy - nie chce jeszcze kupowac sprzetu, a chce juz

Napisz do firmy maila. Ja tak zrobiłem, ale do innej szanującej się firmy.
Przysłali mi pocztą katalogi i rys. techniczne do zabudowy wraz z wymiarami,
które były wykorzystane przy projektowaniu szafek kuchennych przez mojego
teścia. Pzdr.

1. Data: 2004-01-21 14:19:14

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wymiarami,
> które były wykorzystane przy projektowaniu szafek kuchennych przez mojego

http://www.gazeta.pl/usenet/
Napisalem, ale niestety - nie odpowiedzieli :(
Licho cos u nich :(

1. Data: 2004-01-22 06:15:07

Od: " Maciek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> Napisalem, ale niestety - nie odpowiedzieli :(
> Licho cos u nich :(

Z tego powodu zrezygnowałem z zakupu Boscha. To ta sama firma co Siemens.
Olewactwo klienta od zakupu po ewentualne naprawy. Nie odpowiedzieli na maile
i po rozmowie tel. nie przysłali materiałów.
Jedyna firma która stanęła na wysokości zadania była Amica. Pełny
profesjonalizm. Dlatego ją wybrałem. Niektórzy powiedzieli by be, a ja mówię
nie dla BSH za ich traktowanie klienta. Pzdr.

1. Data: 2004-01-22 06:54:00

Od: "Andrzej Jaroszyk" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mówię
> nie dla BSH za ich traktowanie klienta. Pzdr.

Calkowicie sie zgadzam z opinia o polskim BSH. Kompletne ignorowanie
klienta. Zdobycie maila do nich jest nielada wyczynem. Ale jak sie zdobedzie
to po kilku miesiacach codziennego wysylania maili mozna liczyc na
odpowiedz. Strona internetowa nie aktualizowana od sierpnia ubieglego roku.
Robert Bosch chyba spalilby sie ze wstydu gdyby wiedzial co robi BSH.

Andrzej

Wejscie na balkon bez wiedzy... (dlugie)
Re: Wentylator Elplast EOL z czujnikiem wilgotnosci
[AGD] Prosba o opinie
Gdzie kupić duże ilości wody destylowanej?
Twardosc wody domowy pomiar