SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!

1. Data: 2003-08-04 21:01:03

Temat: Re: SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bgmefn$8l8$1@atlantis.news.tpi.pl,
maka <m...@p...onet.pl> a écrit:
> Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci

> Wladyslawowi gratulacje, ze wreszcie znalazl sie we wlasciwym
> towarzystwie. Dotad byl niedoceniany, a teraz wielkie mozliwosci
> przed nim. Tak trzymac, Wladyslawie!

Nie wiem w jakim jest Wladyslaw towarzystwie (mam wrazenie, ze wiekszosc
tego towarzystwa siedzi sobie w moim cieplutkim KF, i obija sie o
siebie...).

Dlaczego sadzisz ze Wladyslaw czul sie "niedoceniany" ? Czy opierasz sie
na wypowiedziach osob ktore pisza/pisaly na grupie czy na jego wlasnych
odczuciach ?
Wierze, ze *na pewno* masz odpowiednie linki do Google, ktore
potwierdzaja to co piszesz (wiesz ze inaczej ludzie uznaliby to co
piszesz za bzdury...)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-04 22:16:57

Temat: Re: SK!D TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Konrad_Brywczy=F1ski?= <k...@b...tk> wrote:

> W news:1fz6imn.1pa5ikf1skkybzN%wlos@tele.com.pl,
> Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> napisa"(a):

> Nie.

Z mojego doswiadczenia z ta i z innym grupami dyskusyjnymi wynika, ze
raczej tak.
Ciesze sie, ze Cie tu widze.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-04 22:19:43

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> wrote:

I Ty tutaj? Jak dobrze

> Dlaczego sadzisz ze Wladyslaw czul sie "niedoceniany" ?

ja tam mam raczej wywazona ocene wlasnej wartosci a z wiekiem coraz
mniej przejmuje sie ocenami innych.
Nadto mam dusze belfra i lubie ksztalcic innych.
Wladyslaw

1. Data: 2003-08-04 23:26:44

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-04 19:01, osoba przedstawiająca się jako 'Konrad
Brywczyński' zechciała zauważyć:

> W news:1fz6imn.1pa5ikf1skkybzN%wlos@tele.com.pl,

> Nie.

Różnie bywa. Czasami tak, że uczestnicy rzeczywistego spotkania
zaczynają wymianiac między sobą uwagi dotyczące tego spotkania.
Obserwatorzy z grupy ich nie rozumieją i powolutku rośnie mur.

Wszystko zależy od tego, jak uczestnicy spotkania potrafią się podzielić
wrażeniami. Nie zawsze to dobrze wychodzi.

R.

1. Data: 2003-08-05 01:35:57

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości
> [...]
>
> Wszystko zależy od tego, jak uczestnicy spotkania potrafią się podzielić
> wrażeniami. Nie zawsze to dobrze wychodzi.

Przeważnie jest tak, że ci co się spotkali popadają w zachowania koteryjne.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-05 04:51:32

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> wrote:

> Różnie bywa. Czasami tak, że uczestnicy rzeczywistego spotkania
> zaczynają wymianiac między sobą uwagi dotyczące tego spotkania.

A nie dotyczace tematyki grupy.

> Obserwatorzy z grupy ich nie rozumieją i powolutku rośnie mur.
>
> Wszystko zależy od tego, jak uczestnicy spotkania potrafią się podzielić
> wrażeniami.
Ktore nie maja zwykle wiele wspolnego z tym, czego oczekuja inni.

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-05 14:11:24

Od: "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> towarzystwie. Dotad byl niedoceniany, a teraz wielkie mozliwosci przed
nim.
> Tak trzymac, Wladyslawie!

:)))))

1. Data: 2003-08-05 18:36:54

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:bgmq2p$51n$1@nemesis.news.tpi.pl,
maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał(a):

> Różnie bywa. Czasami tak, że uczestnicy rzeczywistego spotkania
> zaczynają wymianiac między sobą uwagi dotyczące tego spotkania.
> Obserwatorzy z grupy ich nie rozumieją i powolutku rośnie mur.

Kwestia, na ile to jest hermetyczne, jak duży % wiadomości dotyczy
tych spotkań i jak duża (także geograficznie) jest to grupa. Ani
pl.regionalne.warszawa, ani pl.pregierz (w których spotkaniach
typu zloty i zwykłych spotkaniach znających się z grupy lub z innych
powodów prywatnie ludzi uczestniczyłem lub uczestniczę) nie umarła.
Jak dorzucić do tego parę forów i list, to wygląda na to, że takie
spotkania generalnie nie szkodzą.

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

1. Data: 2003-08-05 18:38:10

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

W news:1fz6zc6.1devvz01shvqfwN%wlos@tele.com.pl,
Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> napisał(a):

> Z mojego doswiadczenia z ta i z innym grupami dyskusyjnymi wynika, ze
> raczej tak.

Moje doświadczenia negatywne wiążą się tylko z prk. Gros doświadczeń
i obserwacji pokazuje, że zagrożenia raczej nie ma.

> Ciesze sie, ze Cie tu widze.

Ja też się cieszę, że wciaż tu jesteś i mądrze piszesz.

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

1. Data: 2003-08-05 18:48:49

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

> Moje doświadczenia negatywne wiążą się tylko z prk. Gros doświadczeń
> i obserwacji pokazuje, że zagrożenia raczej nie ma.
A co było w tych spotkaniach prk?
Wiem, próbowały Ci urwać jaja!
dżdżownica

Litewskie swinskie uszy
OT z nutą nostalgii
Pytanko do smakoszy :-)))
Wino sliwkowe... gdzie?
do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze