SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!

1. Data: 2003-08-06 09:41:31

Temat: Re: SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
> I co w tym zlego? Niektorzy potrzebuja "przynalezec" - czy bedziesz im
> miel to za zle?

Nie ma za zle. Jemu, Jemu, Jemu sie to nie podoba, nie musi sie podobac i o
tym pisze. Czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka.
Ty tylko przynalezysz. Robisz za wykidajle i za pajaca, bo Twoje dowcipy sa
malo smieszne. Takie na sile wyprodukowane. Nie zartuj Art, bo sie spocisz.
:-))))) Na grupie nie znalazlam przepisu od Ciebie, a przejrzalam sobie pare
miesiecy wstecz. Pewnie tylko jesz, dlategos gruby.
Tak, ja mam Ci za zle, ze nie wnosisz tu nic produktywnego, kolezko!

>Pamietaj - tolerancja...

Tolerancja to nie wytrych. Mozna tolerowac inne rasy, inne poglady, ale
mozna nie tolerowac glupoty, hipokryzji, zlodziejstwa, bandytyzmu i mnostwa
innyh rzeczy. To nie o to chodzi w tolerancji, ze wypada tolerowac
wzszystko. Otoz nie! Nie wypada! Osoby zagladajace na te grupe nie szukaja
przepychanek slownych, a Ty glownie w nich sie spalasz i bardzo Cie one
mecza, bo efekt jest slabiutki.:-) Zagladaja, zeby poczytac o kuchni.
Bohaterze marnej trupy.

> Czyli prawie tak jakTy teraz...

Wladyslaw pisze co mysli na temat grupy, to nie ma nic wspolnego z nagonka,
ale to dla Ciebie zbyt finezyjne, wychwycic roznice. Ty tylko pewnie taniec
brzucha uskuteczniasz, byc moze ze w La Scali nawet. :-)))))

To samo dotyczy dzdzownicy, mnie i wszystkich. Ze tez cos tak wyraznie
napisanego, trzeba tlumaczyc :-(. Wladyslawa interesuje kuchnia, nie
szermierki na liscie. Ja Wladyslawa sie "boje". Zna sie na kuchni i ma tyle
wiedzy, ze przy Nim jestem ignorantka. I bardzo Go za to szanuje i lubie, bo
z ciekawoscia czytam Jego posty o kuchni. Gdybyz wiecej Wladyslawow.

> To znaczy ze jezeli powiem Ci nie skacz z 10 pietra bo sie zabijesz
> to Ty i tak skoczysz???

Zastanow sie czlowieku, co Ty w ogole wypisujesz? Nie sadz sie na riposty,
bo nie wychodza Ci one.

> I tu sie z Toba zgadzam...

Wladyslaw zapewne sie wzruszy. Ja sie wzruszylam. Gdzie Ci Gruby do
Wladyslawa, gdzie?????????????????????????????
Poziomka

1. Data: 2003-08-06 15:58:28

Temat: Re: Wykidajlo, którego wzywala Czikiriki! / Re: SK?D TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Aug 2003 09:03:08 +0200, Marcin E. Hamerla
<X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> wrote:

>To raczej wyglada na przeklejony fragment CV.... ;--)

Albo watek ktory poszedl kompletnie OT ...czemu nikt sie nie oburza?
Podwojne standardy?

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-08-06 16:00:48

Od: "dzidzu uczona" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
> Albo watek ktory poszedl kompletnie OT ...czemu nikt sie nie oburza?
> Podwojne standardy?
po prostu jestes postrzegany jako emigracyjny spamiarz!
dzdzownica

1. Data: 2003-08-06 16:08:03

Temat: Re: Wykidajlo, którego wzywala Czikiriki! / Re: SKĄD TU TYLE SPAMIARZY?!
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Aug 2003 03:40:01 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Ewa - ona ma juz kontrakty podpisane...
>
>trys
>
>K.T. - starannie opakowana

Tylko jeden - sik falisty na otwarciu knajpy w Paryzu....
;->>>

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-08-06 16:23:30

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Aug 2003 11:41:31 +0200, "Poziomka" <p...@e...com>
wrote:

>Nie ma za zle. Jemu, Jemu, Jemu sie to nie podoba, nie musi sie podobac i o
>tym pisze. Czytanie ze zrozumieniem to trudna sztuka.

Bardzo trudna...chcialabys o tym porozmawiac?

>Ty tylko przynalezysz. Robisz za wykidajle i za pajaca, bo Twoje dowcipy sa
>malo smieszne. Takie na sile wyprodukowane. Nie zartuj Art, bo sie spocisz.

Poce sie codziennie...cos w tym zlego?

>:-))))) Na grupie nie znalazlam przepisu od Ciebie, a przejrzalam sobie pare
>miesiecy wstecz. Pewnie tylko jesz, dlategos gruby.

Takze spie...

>Tak, ja mam Ci za zle, ze nie wnosisz tu nic produktywnego, kolezko!

Rozliczasz mnie z ilosci przepisow?

>Tolerancja to nie wytrych. Mozna tolerowac inne rasy, inne poglady, ale
>mozna nie tolerowac glupoty, hipokryzji, zlodziejstwa, bandytyzmu i mnostwa
>innyh rzeczy.

Zatem przestane Ciebie tolerowacc

> [...]
>przepychanek slownych, a Ty glownie w nich sie spalasz i bardzo Cie one
>mecza, bo efekt jest slabiutki.:-) Zagladaja, zeby poczytac o kuchni.

A jednak bohaterze...

>Wladyslaw pisze co mysli na temat grupy, to nie ma nic wspolnego z nagonka,
>ale to dla Ciebie zbyt finezyjne, wychwycic roznice.

Tak finezja powala mnie z nog...

> Ty tylko pewnie taniec
>brzucha uskuteczniasz, byc moze ze w La Scali nawet. :-)))))

Zdjecia do obejrzenia wkrotce.

> [...]
>wiedzy, ze przy Nim jestem ignorantka. I bardzo Go za to szanuje i lubie, bo
>z ciekawoscia czytam Jego posty o kuchni. Gdybyz wiecej Wladyslawow.

Klekajcie narody! Wladyslaw nadchodzi...

> [...]
>
>Wladyslaw zapewne sie wzruszy. Ja sie wzruszylam. Gdzie Ci Gruby do
>Wladyslawa, gdzie?????????????????????????????

Kopmleks mniejszosci...da sie wyleczyc...pracuj nad soba a moze
ktoregos dnia Wladyslaw Cie pochwal...

>Poziomka

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-08-06 16:29:28

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Aug 2003 18:00:48 +0200, "dzidzu uczona"
<d...@a...pl> wrote:

>Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
>po prostu jestes postrzegany jako emigracyjny spamiarz!
>dzdzownica

Naprawde? Chcialbys zazyc spamu? Powiedz tylko slowo....
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-08-06 16:29:35

Od: "acinwozdzd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci

> A jednak bohaterze...
Tylko, ze marnej trupy. A moze nawet brutalnie: marny trupie...
intelektualny. Strasznie smedzisz! :-(
acinwozdzd

1. Data: 2003-08-06 16:31:11

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Aug 2003 18:29:35 +0200, "acinwozdzd" <a...@o...pl>
wrote:

> [...]
>szukaja

>Tylko, ze marnej trupy. A moze nawet brutalnie: marny trupie...

To nie czytaj...
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-08-06 16:33:21

Od: "acinwozdzd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
> Naprawde? Chcialbys zazyc spamu? Powiedz tylko slowo....
Rzeklam.
acinwozdzd

1. Data: 2003-08-06 16:37:36

Od: "acinwozdzd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci

> To nie czytaj...
> Art(Gruby).
My tu dbamy o wysoki poziom dyskusji. Nie po to pozbylismy sie dawnej
koterii, aby tolerowac Twoje smedzenie.
acinwzdzd

Litewskie swinskie uszy
OT z nutą nostalgii
Pytanko do smakoszy :-)))
Wino sliwkowe... gdzie?
do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze