SKY@home

101. Data: 2007-05-09 18:39:05

Temat: Re: SKY@home
Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 20:24, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1178734330.642017.6910@w5g2000hsg.goo
glegroups.com...
> On 9 Maj, 19:51, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Magda"
<e...@i...pl> napisał w

> wiadomościnews:1178732557.632214.123110@e51g2000hsg.
googlegroups.com...>

> [...]
> paru
> staremu...
> jamie
>
> Martwię się, że Ci wysycha...;-)

> To JA mam się poprawić, JA ...ciekawe ;-) ...i jeszcze przysłać
> fotkem ...tere fere... może w ogóle SKYpe-owanie Ci w głowie, hee? Ty
> zboczeńcu, Ty, schowaj ten jęzor! ;-)
> A gdzie kwiaty??? ;-)
>
> ---
> Po takich wybrykach to się złośnicom baty należą...

To się ubiczuj ;-)

> [widać nawet mąż nie traktował cię dotąd poważnie!] ;)

Spił się! Ludzie, Sky się spił! ;-)

> Brykasz więc póki ktoś ci porządnie skóry nie złoi
> -jak spotulniejesz pomyślimy o kwiatach na otarcie łez... ;P

A brykam, brykam, ale tylko z mężem ;-P (raz mogę ja języczek pokazać,
a co)

--
Pozdr.
Magda

102. Data: 2007-05-09 18:46:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

103. Data: 2007-05-09 18:55:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A gdzie kwiaty??? ;-)
>
> ---
> Po takich wybrykach to się złośnicom baty należą...

Za twoje grzeszki?! Do końca już ocip...łaś?! ;P
Już Jeden Taki był -i powinien ci wystarczyć! ;)

> [widać nawet mąż nie traktował cię dotąd poważnie!] ;)

Spił się! Ludzie, Sky się spił! ;-)

---
...tłumacz to sobie czym chcesz...
byleś uciekła od tego co ci nie w smak [np. piwa] ;P

> [...]
> -jak spotulniejesz pomyślimy o kwiatach na otarcie łez... ;P

A brykam, brykam, ale tylko z mężem ;-P (raz mogę ja języczek pokazać,

Taaa..a tu tylo wtedy języczek odważysz się wymienić
kiedy twoja pozycja słabnie wobec konkurencji innych...
a obrażalstwo okazało się piłowaniem własnej grzędy -ko ko ko...
;P

104. Data: 2007-05-09 19:06:44

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 18:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> "Ale to już byyyło..." ;)))

Który to już wątek o Niebie???
Bo się z lekka pogubiłam...

Hanka
;)

105. Data: 2007-05-09 19:10:29

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 20:55, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1178735945.144203.118120@e65g2000hsc.
googlegroups.com...

> To się ubiczuj ;-)
>
> ---
> Za twoje grzeszki?! Do końca już ocip...łaś?! ;P

Nie, to Ty o..u..a...e..ś! ;-)

> Już Jeden Taki był -i powinien ci wystarczyć! ;)

To może ja za Twoje, co??? Twoje niedoczekanie. Już Jeden Taki był.
Mało???

> [...]
>
> ---
> Taaa..a tu tylo wtedy języczek odważysz się wymienić
> kiedy twoja pozycja słabnie wobec konkurencji innych...

Ty mnie z tą całą *pozycją i konkurencją* nie rozśmieszaj ;-)
Jaka pozycja?? Jaka konkurencja?? Spadło Ci coś na główkę? Ty to w
takich kategoriach rozpatrujesz?? Współczuję...

I Policz sobie moje języczki, jak Ci się nudzi ;-) I żeby się nie
okazało, że więcej ich niż Twoich...
Alee, alee, zawsze uzasadnione!

> a obrażalstwo okazało się piłowaniem własnej grzędy -ko ko ko...
> ;P

Sroko! ;-P
Pan nafunfulony się odezwał ą,ę, piórka nastroszył i się puszy.
Gadasz sam nie wiesz o czym, byleby gadać ...ech...ta *męska* duma ...
Jaki Ty *gupi Józek* jesteś! ;-)
Obudź się! No hellooo, krejzolu! ;-)

--
Pozor!
Magda

106. Data: 2007-05-09 19:11:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 9 Maj, 18:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> "Ale to już byyyło..." ;)))

Który to już wątek o Niebie???
Bo się z lekka pogubiłam...

Hanka
;)

---
Żebycie tak chętnie gadali o tym własnym
co to je możecie w mgnieniu oka osiągnąć! ;P

107. Data: 2007-05-09 19:15:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 20:11, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Żebycie tak chętnie gadali o tym własnym
> co to je możecie w mgnieniu oka osiągnąć! ;P

No i właśnie dlatego mnie tu ostatnio nie ma :))
Mgnienie oka...słusznie prawisz :))

Hanka
;)

108. Data: 2007-05-09 19:39:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 9 Maj, 20:55, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1178735945.144203.118120@e65g2000hsc.
googlegroups.com...

ciach...

===========
Przynudzasz.
Weź wymyśl M co lepszego bo czytać się tego nie da...
Jeśli jedynie smęcić i papużyć umiesz...to szkoda zachodu.
Inwencji brak. Ducha brak. Jaj też -ale to zrozumiałe ;)))
Jeśli to Warszawka cię tak osłabia to wyjedź gdzie...
Odświerz coś w życiu...okna choć otwórz...na spacer idź.
...moze potem nie będziesz innym truć d...
takimi głodnymi kawałkami.

--
Pozor!
Magda

---
wow...ale groźnie...hi hi... ;P

109. Data: 2007-05-09 19:43:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 9 Maj, 20:11, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Żebycie tak chętnie gadali o tym własnym
> co to je możecie w mgnieniu oka osiągnąć! ;P

No i właśnie dlatego mnie tu ostatnio nie ma :))

-jak nie jak tak... ;P

Mgnienie oka...słusznie prawisz :))

-jak zwykle...?
;)

110. Data: 2007-05-09 19:52:36

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:39, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1178737829.179985.130730@y5g2000hsa.g
ooglegroups.com...
> On 9 Maj, 20:55, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Magda"
<e...@i...pl> napisał w

> wiadomościnews:1178735945.144203.118120@e65g2000hsc.
googlegroups.com...

> ciach...
>
> ===========

[...]

Jak niewygodnie to przynudzam... ;-)
Trzy tygodnie mnie nie było, baranie, a Ty nawet nie zauważyłeś ;-)
Tobie natomiast na pewno przydałby się oddech i odpoczynek... Zrób coś
fascynującego, konstruktywnego, lub chociaż miłego! Nie dla siebie, to
dla innych... Obraz namaluj! Na pianinie pograj! Pójdź z dzieckiem na
spacer chociaż. Albo wypłyń w rejs po Morzu Śródziemnym - polecam :-)

--
> Pozor! Magda
> ---
> wow...ale groźnie...hi hi... ;P

wow, aleś głupi...

--
Pozor
Magda

FANTASY
...którzy jesteście w Niebie ;)
[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK
Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)