SM

1. Data: 2003-02-11 15:47:31

Temat: SM
Od: "wolf" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace leczenia stwardnienia rozsianego
laserem lub czyms w rodzaju biopradow, prawdopodobnie jest
w Lodzi klinika ktora sie tym zajmuje. Gdzie mozna o tym cos przeczytac?
/kw

2. Data: 2003-02-11 16:11:53

Temat: Re: SM
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Feb 2003 16:47:31 +0100, wolf wrote:

> Mam pytanie dotyczace leczenia stwardnienia rozsianego
> laserem lub czyms w rodzaju biopradow, prawdopodobnie jest
> w Lodzi klinika ktora sie tym zajmuje. Gdzie mozna o tym cos przeczytac?

Z tego co wiem w żadnym podręczniku, ani w żadnym czasopismie
indeksowanym.
Napisać mogę tylko tyle, że jest to metoda wysoce kontrowersyjna pod
kazdym względem.
Proponuję osobistą konsultację na ten temat z kimś doświadczonym /
kompetentnym (i nie mam tu bynajmniej na myśli siebie).

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-02-11 20:41:15

Od: u...@i...pl (gp) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Feb 2003 16:47:31 +0100, "wolf" <d...@o...pl> wrote:

>Mam pytanie dotyczace leczenia stwardnienia rozsianego
>laserem lub czyms w rodzaju biopradow, prawdopodobnie jest
>w Lodzi klinika ktora sie tym zajmuje.

Przesylam Ci fragmenty dwoch wiadomosci z listy dyskusyjnej:
*******
dotychczasowe doswiadczenia wskazuja ze u ok.1/3 poddanych
laseroterapii
osob z SM stwierdza sie poprawe stanu zdrowia, ok.1/3 odczuwa taka
poprawe
(jdnak badania neurologiczne nie stwierdzaja zmian) a 1/3 w zasadzie
nic
nie odczuwa. Jestem obecnie w trakcie laseroterapii i sama jestem
ciekawa
w ktorej grupie siebie odnajde po zakonczeniu cyklu naswietlan. Nie
mam
nic przeciwko temu aby ozdrowiencze laserowe promienie odbudowaly mi
uszkodzona mieline. Choc my, mieszkancy Lodzi mamy laserowe Centrum u
siebie, to poddac sie laseroterapii moze absolutnie kazdy u kogo
lekarz
nie znajdzie przeciwwskazan i kto moze poswiecic ok.500 zl na
oplacenie
zabiegow. Przybysze spoza Lodzi musza jeszcze chwilowo tu zamieszkac
gdyz
cala terapia (codzienne naswietlnia) trwa 21 dni.

*********

Prosze o pomoc
Endometrioza
Biały język