nagłe skurcze

1. Data: 2003-02-11 17:58:12

Temat: nagłe skurcze
Od: "Kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!!
Od pewnego czasu miewam w nocy skurcze mięśnia brzuchatego łydki. nie wiem
co mam robic gdy taki skurcz mnie złapie, co moze byc jego powodem i jak im
zapobiegać.
Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Kaśka

2. Data: 2003-02-11 18:04:39

Temat: Re: nagłe skurcze
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b2bdk3$sub$1@news.onet.pl, Kaśka <k...@p...onet.pl>:

> Od pewnego czasu miewam w nocy skurcze mięśnia brzuchatego łydki. nie
> wiem co mam robic gdy taki skurcz mnie złapie

Jesli sie zaczyna i obudzisz sie w pore, zlapac rekami za przod stopy i
przyciagnac ku gorze, naciagajac ten miesien. Jesli jest juz mocno
skurczony, rozmasowac.

> co moze byc jego
> powodem i jak im zapobiegać.

Jeśli wczesniej nie mialas, to moze byc niedobor magnezu, moze w wyniku
zmiany diety, moze w wyniku zwiekszonej aktywnosci fizycznej.

Przyjmuj przed snem Magne-B6 i zobacz, czy pomoglo.

--
Robert

SM
Prosze o pomoc