SPIROMETRIA wzne pytanie

1. Data: 2005-03-20 09:16:07

Temat: SPIROMETRIA wzne pytanie
Od: "Tomek P" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

O jakiej porze dnia trzeba spirometrie robic?
Czy do tego badania trzeb isc rano jeszcze przed wykonaniem wziewów lekami
zapobiegającymi dysznością?
Prosze o szybkie odpowiedzi.
tomek

2. Data: 2005-03-20 10:01:36

Temat: Re: SPIROMETRIA wzne pytanie
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek P" <t...@s...info> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> O jakiej porze dnia trzeba spirometrie robic?
> Czy do tego badania trzeb isc rano jeszcze przed wykonaniem wziewów lekami
> zapobiegającymi dysznością?
Miałam robioną wiele razy o różnych porach dnia. Zawsze mnie tylko
uprzedzano. żeby na tydzień przed badaniem odstawić tabletki przeciw
alergii.

3. Data: 2005-03-20 11:57:43

Od: "Tomek P" <t...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

a jak z tymi lekami wziewnymi?

> Miałam robioną wiele razy o różnych porach dnia. Zawsze mnie tylko
> uprzedzano. żeby na tydzień przed badaniem odstawić tabletki przeciw
> alergii.

Dziwne drętwienie
Szczepienie na zoltaczke [urgent]
Klarytromycyna, acetylocysteina oraz Logest
Czy soczewki mogą powodować zmętnienie oka?
Dobry alergolog w Poznaniu?