rozdwajające paznokcie-ratunku!

1. Data: 2005-03-20 12:27:21

Temat: rozdwajające paznokcie-ratunku!
Od: "Astrud" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem:( Może macie jakiś dobry środek na rozdwajające się paznokcie:(
Kupiłam już sobie preparat o nazwie SILICA który ma wzmacniać włosy i
paznokcie oraz poprawiać wygląd skóry. Niestety nie pomaga mi a wręcz
przeciwnie, odkąd zaczęłam go przyjmować okropnie swędzi mnie skóra na całym
ciele i stała się bardzo wysuszona. (nie zmieniałam rodzaju ani mydła ani
proszku ani balsamu)
Czy ktoś miał podobne objawy po przyjmowaniu tego preparatu?
Czym leczyć "chore" paznokcie?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady:)

2. Data: 2005-03-20 19:08:59

Temat: Re: rozdwajające paznokcie-ratunku!
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Astrud napisał(a):
> [...]
> Czy ktoś miał podobne objawy po przyjmowaniu tego preparatu?
> Czym leczyć "chore" paznokcie?
> Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady:)

poszukaj w archiwum grupy pl.rec.uroda, było i to nie raz....

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-04-14 09:23:31

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

Użytkownik "Astrud" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś miał podobne objawy po przyjmowaniu tego preparatu?
> Czym leczyć "chore" paznokcie?
> Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady:)

SPIROMETRIA wzne pytanie
Dziwne drętwienie
Szczepienie na zoltaczke [urgent]
Klarytromycyna, acetylocysteina oraz Logest
Czy soczewki mogą powodować zmętnienie oka?