SQR3

1. Data: 2002-10-23 02:31:02

Temat: SQR3
Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nurkuje a chciałabym wtedy uniknąć nawracających skurczów stóp, po pierwsze
jest to bardzo bolesne a po drugie dosyc niebezpieczne.
Skurcz stopy łapie mnie zawsze jak jest ona maksymalnie wyciągnięta do
przodu a opór wody potęguje jego powstawanie.

czy istnieje skuteczny sposób?
thx,

2. Data: 2002-10-25 07:05:53

Temat: Re: SQR3
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami zdarzają mi się bolesne skurcze (głównie łydek, ale przeważnie leci
serią: łydki, stopy, brzuch => przy 'przeciąganiu się'). Magnez i potas mi
pomagają, z tym, że ten ostatni jest, nie bez powodu, tylko na receptę.
Spróbuj Magnezin forte+witamina B6, powinno pomóc.

--
Jasiek

Do Pana Marka Bieńka
Fluoroangiografia.