SSRI

11. Data: 2006-09-14 02:33:37

Temat: Re: SSRI
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przestalem pic i cpac, tylko klonazepam biore, i troche > mnie wciagnal

Czas to rzucić, a do tego trza zmniejsznia dawek. I jest to mozliwe - przy
wsparciu takich leków jak mianseryna czy mirtazapina (działanie nasenne ! -
nieuzalezniające)

12. Data: 2006-09-14 06:06:29

Od: fizzzi <f...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):

> Czas to rzucić,
wiem i wlasnie to robie

a do tego trza zmniejsznia dawek.
wiem
jestem przy dawce 3.5mg
i zmniejszam co dwa dni o 0.25mg

I jest to mozliwe
tez wiem
>przy
> wsparciu takich leków jak mianseryna
mianseryna jest to lipa straszna

czy mirtazapina (działanie nasenne ! -
> nieuzalezniające)
to nowoczesny antydepresant w kosmicznej cenie.

ja pomagam sobie Depakina 1000mg/dziennie (zeby ataku padaczki nie
dostac) i Efectin 75ER dwa razy dziennie.

Dzisiaj jednak przeprowadzam eksperyment (mam nadzieje ze nie skonczy
sie jak ten w czarnobylu), sprobuje wziasc dzis tylko 1.75mg w trzecg
dawkach dziennych.

13. Data: 2006-09-14 09:47:59

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mirtazapina (działanie nasenne ! -
> kosmicznej cenie.

Mirzaten - odpowiednik Remeronu w cenie 45 zł za 30 mg, do zwalenia z nóg
wystarczy na początek 15 mg przed snem :) Mianseryna z klei jest refundowana
i kosztuje 6 zł, zwala z nóg równie szybko, znakomite przy odstawieniowych
problemach z zasypianiem.

14. Data: 2006-09-14 11:22:15

Od: fizzzi <f...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):

> [...]
> i kosztuje 6 zł, zwala z nóg równie szybko, znakomite przy odstawieniowych

mirtazapina zamiast efectinu ?

15. Data: 2006-09-14 11:31:21

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Sep 2006 19:38:11 +0200, scream wrote:

> A tak na powaznie... SSRI pomoga Ci o tyle, ze na poczatku (po 1-1,5 m-ca
> kuracji) bedziesz czul sie duzo lepiej ale tylko dlatego, ze wszystko
> stanie sie dla Ciebie w pewnym stopniu obojetne. Po dluzszym czasie jednak
> wpedzisz sie w jeszcze gorsza depresje, wlasnie przez ta obojetnosc.
> Prawdopodobnie przez to ucierpia tez kontakty z innymi.

Brednie wypisujesz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

16. Data: 2006-09-14 11:54:53

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie, na dobry sen, łatwiej będzie odstawić :)

17. Data: 2006-09-14 12:07:26

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Sep 2006 13:31:21 +0200, Marek Bieniek napisał(a):

(...)
> Brednie wypisujesz.

Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen. Byc moze mialem zle dobrane leki,
lub w zlych dawkach, ale ze mna bylo dokladnie tak jak opisalem.

--
best regards,
scream (at)w.pl

18. Data: 2006-09-14 12:12:10

Od: fizzzi <f...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):
> Dokładnie, na dobry sen, łatwiej będzie odstawić :)

to jak sie bede po tym czuly, to jest nasenny czy antydepresyjny ?

19. Data: 2006-09-14 13:06:37

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

I taki i taki, bierze się na noc i się śpi jak aniołek :) Co jest istotne,
bo przy odstawieniu trudno zasnąć.

20. Data: 2006-09-16 10:13:33

Od: fizzzi <f...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):
> I taki i taki, bierze się na noc i się śpi jak aniołek :) Co jest istotne,
> bo przy odstawieniu trudno zasnąć.

bralas mirzatepam ?
pomogl Ci odzyskac chceci do rzycia i pracy i dobry nastroj oraz
poprawil sen ?

Pole widzenia
Soczewki kontaktowe
Włosy w zaszytej ranie
zapytanie o termin med. łaciński - Pilne
Bolace piersi