Soczewki kontaktowe

1. Data: 2006-09-12 21:58:13

Temat: Soczewki kontaktowe
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam wadę wzroku +3.5 i +1.7. Od ponad roku nosze miesięczne soczewki
kontaktowe. Odwiedziłem ostatnio okulistę i spytałem czy mogę
nosić 3-miesięczne. Pan doktor najpierw troche się zdziwił, że w
ogóle wiem, że takowe istnieją :) ,a pózniej zaczął roztaczać
przede mną katastroficzne wizje dotyczące moich oczu, gdybym zaczał
nosić takie soczewki :). Stwierdził, że mogą używać tylko osoby z
krótkowzrocznością, a mi dalej zaproponował kupno u niego
miesięczych soczewek. Sprawdzałem u kilku optyków i soczewki 3
miesięczne o takich parametrach jak dla mnie dostępne są bez
większych problemów. Więc nasuwa mi sie pytanie: czy pan okulista
wciskał mi kit;) aby tylko sprzedać mi swoje soczewki? No bo jeśli 3
miesięczne są tak strasznie szkodliwe dla oczu dalekowidza to
dlaczego są w sprzedaży?

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2006-09-13 07:45:52

Temat: Re: Soczewki kontaktowe
Od: gwiazda <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wciskał mi kit;) aby tylko sprzedać mi swoje soczewki? No bo jeśli 3
> miesięczne są tak strasznie szkodliwe dla oczu dalekowidza to

Ja co prawda mam minusy ale mi ostatnio w vision express wcisneli
miesieczne, bo kobieta twierdzila, ze te 3 miesieczne sa juz
przestarzale, juz prawie nikt ich nie produkuje itp. A ja zawsze nosilam
3 miesieczne i czulam sie w nich lepiej niz w tych co teraz kupilam
(czesciej "wysychają" mi oczy). Dopiero pozniej zauwazylam, ze sprzedali
mi soczewki firmy, która współpracuje z vision bo mają wszedzie ich
reklamy... I tez mnie zastanawia czy nie wciskala mi kitu...

3. Data: 2006-09-13 10:29:08

Od: "dodge2" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gwiazda napisał(a):

> [...]
> mi soczewki firmy, która współpracuje z vision bo mają wszedzie ich
> reklamy... I tez mnie zastanawia czy nie wciskala mi kitu...

Ten okulista, u którego byłem to też z vision express...

Pozdrawiam
Marcin

Włosy w zaszytej ranie
zapytanie o termin med. łaciński - Pilne
Bolace piersi
Zimne zimowe kąpiele
Augmentin i zatoki