SUMAMED a alkohol !!!

1. Data: 2005-09-07 11:30:15

Temat: SUMAMED a alkohol !!!
Od: "rocko" <...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziasiaj przyjąłem 2 x 500 mg tabl. tego leku. Tak się skałada że będę na
szkoleniu a co za tym idzie 2 dni pod rząd będzie alkohol. czy można pić
alkohol w połaczeniu z tym antybiotykiem ? czy poczekać i zarzyć go za 2 dni
?

2. Data: 2005-09-09 18:32:47

Temat: Re: SUMAMED a alkohol !!!
Od: "Kinpio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rfm

pozdro

Użytkownik "rocko" <...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szkoleniu a co za tym idzie 2 dni pod rząd będzie alkohol. czy można pić
> alkohol w połaczeniu z tym antybiotykiem ? czy poczekać i zarzyć go za 2

Polineuropatia - szukam pomocy!!!
Torbiel czekoladowa - jak nazywa sie po lacinie i angielsku
flumycon
nadcisnienie tentnicze
temperatura lewatywy