Polineuropatia - szukam pomocy!!!

1. Data: 2005-09-07 11:13:43

Temat: Polineuropatia - szukam pomocy!!!
Od: "HJ" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Choruję na polineuropatię obodową czuciową. Taka diagnoza została postawiona
na podstawie badania EMG. Nie jest to polineuropatia cukrzycowa. Nie
stwierdzono jednak co jest przyczyną tej choroby. W moim przypadku objawia
się ona pieczeniem lub drętwieniem kończyn dolnych ( od kolan w dół) , a od
niedawna rownież kończyn górnych ( od łokci po palce). Leki (głównie
przeciwdepresyjne), zbiegi rehabilitacyjne- masaże, prądy,
galwanizacja, ćwczenia, akupunktura nie przynoszą jej poprawy. Bóle niekiedy
są tak silne, że wręcz nie do zniesienia. Zwracam się więc o pomoc. Może
ktoś z was choruje na taką chorobę lub ktoś z waszego otoczenia i wie jak ją
leczyć lub może wskazać dobrego specjalistę od tej choroby to bardzo proszę
o taką informację.
Pozdrawiam HJ

2. Data: 2005-09-09 18:39:52

Temat: Re: Polineuropatia - szukam pomocy!!!
Od: "Kinpio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla prawidlowego leczenia poleneuropatii konieczne jest poznanie jej
przyczyny badz wykluczenie
najczestrzych przyczyn (zdarza sie ze etiologii ustalic nie mozna i
pozostawia problem z rozpoznaniem:
do dalszej obserwacji). Tymniemniej jak piszesz masz badanie EMG i choroba
postepuje...
Nie wiem gdzie bylo wykonane badanie EMG ale polineuropatie powinno
diagnozowac sie
w zakresie oddzialu neurologii. Jezeli w takowym nie bylas udaj sie tam (ze
skierowaniem od lekarza POZ).
Jezeli bylas to diagnoza moze byc ustalona ale jej nie rozumiesz badz
diagnostyka nie zostala ukonczona
i powinnas ja kontynuowac.
Suma sumarum.... podajesz za malo informacji dla precyzyjnej odpowiedzi...

pozdrawiam

Użytkownik "HJ" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś z was choruje na taką chorobę lub ktoś z waszego otoczenia i wie jak

> leczyć lub może wskazać dobrego specjalistę od tej choroby to bardzo

Torbiel czekoladowa - jak nazywa sie po lacinie i angielsku
flumycon
nadcisnienie tentnicze
temperatura lewatywy
metronidazol-czy to jest antybiotyk?