porod

1. Data: 2000-09-15 18:58:52

Temat: porod
Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie do lekarzy. Czy znieczulona zewnatrzoponowo kobieta (w
razie nie otwarcia sie szyjki macicy i koniecznosci cesarskiego ciecia) moze
otrzymac znieczulenie ogolne na wlasne zyczenie?

pozdrawiam,

Luiza

2. Data: 2000-09-15 19:40:32

Temat: Re: porod
Od: "*****" <k...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Ale po co?

Użytkownik luiza <l...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39c27016$...@n...vogel.pl...

3. Data: 2000-09-16 08:26:35

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Fri, 15 Sep 2000 20:58:52 +0200, "luiza"
<l...@b...gnet.pl> napisał coś takiego:

>Mam takie pytanie do lekarzy. Czy znieczulona zewnatrzoponowo kobieta (w
>razie nie otwarcia sie szyjki macicy i koniecznosci cesarskiego ciecia) moze
>otrzymac znieczulenie ogolne na wlasne zyczenie?

Przecież cesarkę znakomicie przeprowadza się w ZOP-ie ( znieczuleniu
zewnątrzoponowym ) - i bezpieczniej dla dziecka i matka może pamiętać
moment narodzin.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

4. Data: 2000-09-16 08:50:32

Temat: SV: porod
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

luiza <l...@b...gnet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:39c27016$...@n...vogel.p
l...
> [...]
ciecia) moze
> otrzymac znieczulenie ogolne na wlasne zyczenie?

Wlasne zyczenie, to raczej nie, ale mozesz sie nie zgodzic na cc przy
zzo i tyle. Lekarz wyjasni Ci oczywiscie skutki, zalety, wady Twojej
decyzji, ale nie moze Cie zmusic.

Ja np. nie chcialam sie zgodzic w ogole na zzo. W koncu mnie lekarze
wyprosili, a ja, glupia, dalam sie nabrac..... Efekt byl taki, ze to
znieczulenie nie pomoglo, i podczas ciecia dostalam narkoze ogolna.

Pozdrawiam, mb

5. Data: 2000-09-16 09:23:18

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież cesarkę znakomicie przeprowadza się w ZOP-ie ( znieczuleniu
> zewnątrzoponowym ) - i bezpieczniej dla dziecka i matka może pamiętać
> moment narodzin.--

Może także czuć cięcie , co zapewniam Cię nie jest miłe.
Monika

6. Data: 2000-09-16 15:40:17

Od: "*****" <k...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@n...cybercity.dk...

> Ja np. nie chcialam sie zgodzic w ogole na zzo. W koncu mnie lekarze
> wyprosili, a ja, glupia, dalam sie nabrac..... Efekt byl taki, ze to
> znieczulenie nie pomoglo, i podczas ciecia dostalam narkoze ogolna.

zawsze mówiłem że lekarze są źli :(

7. Data: 2000-09-16 16:35:44

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

***** <k...@k...pkobp.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:8q047i$3n6$...@n...onet.
pl...

> Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości
do grup
> dyskusyjnych napisał:9...@n...cybercity.dk...

> zawsze mówiłem że lekarze są źli :(

Nie sadze, ze sa zli, sa tacy jak kazdy z nas...

8. Data: 2000-09-16 16:48:51

Temat: Re: SV: porod
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 16 Sep 2000 10:50:32 +0200,
"Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał coś takiego:

>Ja np. nie chcialam sie zgodzic w ogole na zzo. W koncu mnie lekarze
>wyprosili, a ja, glupia, dalam sie nabrac..... Efekt byl taki, ze to
>znieczulenie nie pomoglo, i podczas ciecia dostalam narkoze ogolna.

Wyobraź sobie że widziałem kilka cesarek ,czy innych operacji wykonywanych
z znieczuleniu zewnątrzoponowym ( trochę mniej przy podoponowym ) .
Przy prawidłowej decyzji (ZOP , czy POP ) , prawidłowym wykonaniu owego
zabiegu i odpowiedniej dawce odpowiedniego środka znieczulającego
znieczulenie winno działać jak szatan.

9. Data: 2000-09-17 12:31:06

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gadomska napisała

> Może także czuć cięcie , co zapewniam Cię nie jest miłe.

Czy to jest bolesne?
Maja

10. Data: 2000-09-17 21:30:35

Temat: Re: porod/znieczulenie ogolne
Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a) w wiadomości:
<9...@n...cybercity.dk>...

> [...]
>
>Pozdrawiam, mb
>
>Ale czy moge zazadac znieczulenia ogolnego? Znieczulenie zewnatrzoponowe
raczej jest dosc niehumanitarne, lezec na stole i miec swiadomosc ze masz
rozkrojony brzuch...
Czy wiec w razie decyzji o cesarskim cieciu moge zazadac znieczulenia
ogolnego??

pozdrawiam,

Luiza

AllChemia zaprasza
Mleko acidofilne,pytanie?
pieniądze - kto płaci za ich produkcję
Konspiracje nie istnieja! Zapytaj Monike C. z Radia bZdet.
!!!