SZAMPON PALETTE - BADZIEW! HELP

1. Data: 2006-02-10 17:29:46

Temat: SZAMPON PALETTE - BADZIEW! HELP
Od: "Marta K." <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZAFARBOWALAM WLOSY SZAMPONEM PALTTE.KOLOR MIALBYC CIEMNY BRAZ. WYSZEDL
CZARNY! SZAMPON SIE NIE ZMYWAL. ODROSTY BYLY WIDOCZNE I ZAFARBOWALAM CAŁE
WLOSY FARBA SCHWARZKOPF BRILLANCE. Z TYM ZE ODROSTY MAM JASNIEJSZE. CO
ROBIC ABY KOLOR BYL ROWNOMIERNY. JAKA FARBA BYLABY W STANIE POKRYC TO
GOWNIANE PALETTE???
PZDR

1. Data: 2006-02-10 17:45:57

Temat: Re: SZAMPON PALETTE - BADZIEW! HELP
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta K. wrote:
> [...]
> WLOSY FARBA SCHWARZKOPF BRILLANCE. Z TYM ZE ODROSTY MAM JASNIEJSZE. CO
> ROBIC ABY KOLOR BYL ROWNOMIERNY. JAKA FARBA BYLABY W STANIE POKRYC TO

1. naprawic zaciety CapsLock
2. isc do fryzjera, obawiam sie.

-- kasica

1. Data: 2006-02-10 18:15:12

Od: "Marta K." <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

CapsLock juz dziala:)
co do fryzjera, to az sie boje. nie znam zadnegoktory moglby mi
profesjonalnie cos doradzic. obawiam sie tez rozjasniania gdyz nie sa w
najlepszej kondycji. narazie chyba pozostaje mizainwestowac w dobra odzywke.

1. Data: 2006-02-11 20:18:43

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Feb 2006 19:15:12 +0100, Marta K. wrote:

> [...]
> najlepszej kondycji. narazie chyba pozostaje mizainwestowac w dobra odzywke.

jak naprawisz spacje i zaczniesz odpowiadac pod cytatem to juz sie calkiem
uda.

a z palette - on sie spiera. myj czesto wlosy to przestanie byc czarny i
nie farbuj juz wiecej na wlasna reke bo krzywde sobie zrobisz. odczekaj
albo idz do fryzjera, niech rozjasni i nalozy, ale to za jakies 2 tygodnie
najwczesniej, bym powiedziala.

--
Boska
http://magdee.blox.pl

1. Data: 2006-02-11 21:04:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 11 lutego 2006 21:18 użytkownik
Boska, sącząc kawkę, wyklepał:

> a z palette - on sie spiera. myj czesto wlosy to przestanie byc czarny

... ale zadbaj też o połysk, bo Palette w trakcie spierania bardzo lubi
matowieć, zwłaszcza jeśli idzie o ciemne kolory.

Krusz.
pomocna kobieta po przejściach :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-02-13 11:30:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> [...]
>

> ... ale zadbaj też o połysk, bo Palette w trakcie spierania bardzo lubi
> matowieć, zwłaszcza jeśli idzie o ciemne kolory.

za to jest niesamowicie trwaly. mialam na glowie ichnia czern
i trzymala sie najlepiej ze wszystkiego. nie spierala sie
prawie wcale!

-- kasica

1. Data: 2006-02-13 20:55:35

Od: "Marta K." <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za to jest niesamowicie trwaly. mialam na glowie ichnia czern
> i trzymala sie najlepiej ze wszystkiego. nie spierala sie
> prawie wcale!

to ze matowieje to juz wiem. i na połysk mam dobre sposoby. wiem tez jedno,
ze paletty nigdy wiecej!!
pzdr

1. Data: 2006-02-15 13:10:49

Od: "Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta K. <m...@i...net.pl> napisał(a):

> to ze matowieje to juz wiem. i na połysk mam dobre sposoby. wiem tez jedno,
> ze paletty nigdy wiecej!!

Używam od lat jednego koloru, jestem zadowolona, choć też się nie spiera, ale
raz jeden trafiłam na jakieś dziadowo, nie dość, że kolor miała inny to
jeszcze podrażniła mi skórę głowy. Plotki chodzą, że ktoś to podrabia, ale czy
ja wiem?

lumene!
i krzyzem leze i kajam sie publicznie.
Nowy konkurs w lara.pl