SZUKAM POKOJU DLA MNIE I DLA PIESKA

1. Data: 2004-11-18 21:12:04

Temat: SZUKAM POKOJU DLA MNIE I DLA PIESKA
Od: "KANAKA83" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

JESTEM STUDENTKĄ PIERWSZEGO ROKU,POSZUKUJĘ WYNAJĄĆ COŚ MAŁEGO GDZIE MOGŁABYM
ZAMIESZKAĆ Z MAŁYM PIESKIEM. DWA MIESIĄCE TEMU ZNALAZŁAM GO NA ULICY I GO
PRZYGARNĘŁAM- TERAZ BĘDĘ MUSIAŁA ODDAĆ GO DO SCHRONISKA BO NIKT NIE CHCE
WYNAJĄĆ POKOJU OSOBIE Z "PROBLEMEM" - PROSZE POMÓŻCIE MI- NIE POZWÓLCIE BYŚMY
MUSIELI SIĘ ROZŁĄCZYĆ- PROSZĘ WYNAJMIJCIE MI POKÓJ

2. Data: 2004-11-18 21:55:36

Temat: Re: SZUKAM POKOJU DLA MNIE I DLA PIESKA
Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:5b3d.00000328.419d1023@newsgate.onet.pl,
niejaki(a): KANAKA83 z adresu <p...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> BO NIKT NIE CHCE WYNAJĄĆ POKOJU OSOBIE Z "PROBLEMEM" - PROSZE
> POMÓŻCIE MI- NIE POZWÓLCIE BYŚMY MUSIELI SIĘ ROZŁĄCZYĆ- PROSZĘ

Hmmm ... zakładam że jesteś ON , albo przynajmniej pies jest ON ;))), więc w
jakim mieście szukasz tego lokum ??? Jeśli w Gdańsku to może będe mógł
pomóc, też jestem studentem ...przyznam że nawet wpadłem w nałóg bycia
studentem i nie moge zerwać z tym nałogiem :)))
Zdrófka

--
Bizon
"Dla moich Polaków nie ma rzeczy niemożliwych."

3. Data: 2004-11-18 22:57:10

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli okolice Poznania to chętnie piętro domu Ci wynajme. Tanio bo w
rozliczeniu może być niewielka pomoc.
Mam dom w ogrodzie 12 km od Poznania, w okolicach Kórnika. Mam też psa.
HuSadam

Nudzisz sie? Zagraj sobie! >>> http://link.interia.pl/f183d

4. Data: 2004-11-19 18:03:30

Temat: Re:
Od: "kanaka83" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie Ci dziękuję za odpowiedż i zainteresowanie moją sytuacją, ale
niestety jestem z Warszawy, tu też pracuję i studjuje, nawet nie wiesz jak
żałuję że nie urodziłam się w Poznaniu bo wtedy poznałabym Ciebie. Z całego
serca pozdrawiam Ciebie i pieska.
P.S.-wykożystaj to że masz domek i pomóż pieskom w schronisku- pamiętaj, że
może właśnie w tym momencie jakiś piesek tęskni za byciem kochanym
Ania

5. Data: 2004-11-19 18:17:10

Od: "kanaka83" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej ONA - niestety jestem z Warszawy, miałambym trochę daleko do szkoły i
pracy ale bardzo dziękuję Ci za odpowiedż i zainteresowanie moją sytuacją. A
nie przygarnął byś może pieska? Nie wierzę w to, żeby ktokolwiek w Warszawie
zgodził się na psa - poza tym już w nic nie wierzę, załamało się całe moje
życie odkąd własna matka powiedziała mi że jestem adoptowana i już nie będzie
łożyła na moje utrzymanie-kazała mi się wyprowadzić. W sądzie wywalczyłam
jedynie alimenty na studja.

6. Data: 2004-11-19 21:21:38

Temat: Re: Re:
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serca pozdrawiam Ciebie i pieska.
> P.S.-wykożystaj to że masz domek i pomóż pieskom w schronisku-

Mój pies jest właśnie ze schroniska w Poznaniu.
Równiez Cie pozdrawiam, jeżeli będziesz w okolicy to pamiętaj, że mój dom
jest dla Ciebie otwarty. I tak potrzebuje kogoś, bo mieszkam sam a starość
zbliża sie wielkimi krokami.
Pozdrawiam
HuSadam

Ponad 400 tysiecy facetow czeka na Ciebie
>>> http://link.interia.pl/f183a

Zapraszam na obóz nurkowy dla niepełnosprawnych
grupa integracyjna, towarzystwo, fundacja -jak do tego podejść ?
dofinansowanie na łóżko elektryczne z PCPRu jak wnioskować ?
drzwi dla ON otwierane na pilota -gdzie znajdę ?
Światowy Dzień Przewlekłej Obturacyjnej Choroby Płuc