REFUNDACJA KOSZTOW APARATU SLUCHOWEGO

1. Data: 2004-11-18 22:37:58

Temat: REFUNDACJA KOSZTOW APARATU SLUCHOWEGO
Od: "Tola" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 4,5 letniego synka, u ktorego stwierdzono niedosluch na poziomie 42
decybeli :(
Gdzie moge sie ubiegac o zwrot kosztow aparatu sluchowego poza NFZ biorac
pod uwage ze jestem osoba bezrobotna z prawem do zasilku jeszcze przez
najblizszy miesiac :(
Prosze o kontakt: c...@o...pl
Dziekuje

2. Data: 2004-11-19 15:36:37

Temat: Re: REFUNDACJA KOSZTOW APARATU SLUCHOWEGO
Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tola" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie moge sie ubiegac o zwrot kosztow aparatu sluchowego poza NFZ biorac
> pod uwage ze jestem osoba bezrobotna z prawem do zasilku jeszcze przez
> najblizszy miesiac :(
[...]

Może do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej .....

--
Do usłyszenia
Sylwi@

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

3. Data: 2004-11-19 17:45:52

Od: "Elżbieta Szarota" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tola <c...@o...pl> napisał(a):
Jeśli dziecko ma orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, to może się Pani
ubiegać o zwrot kosztów w powiatowym oddziale PFRON, w którym powinna działać
komórka: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.
Tam można starać się o dofinansowanie. Limit dochodu jest dosyć wysoki (
ponad 1000 zł/ osobę). Zwrot może wynieść do 150% limitu NFZ, czyli w
przypadku aparatu słuchowego 1200 zł. To dosyć duża kwota. Nie wiem jednak,
czy w związku z końcem roku PRFON ma jeszcze do rozdysponowania pieniądze.
Różnie to jest w różnych powiatach. Po prostu musi Pani tam pytać.

> [...]
> Gdzie moge sie ubiegac o zwrot kosztow aparatu sluchowego poza NFZ biorac
> pod uwage ze jestem osoba bezrobotna z prawem do zasilku jeszcze przez

SZUKAM POKOJU DLA MNIE I DLA PIESKA
Zapraszam na obóz nurkowy dla niepełnosprawnych
grupa integracyjna, towarzystwo, fundacja -jak do tego podejść ?
dofinansowanie na łóżko elektryczne z PCPRu jak wnioskować ?
drzwi dla ON otwierane na pilota -gdzie znajdę ?