Zatrudnie asystenta osobistego - Gdansk

1. Data: 2004-11-19 12:36:05

Temat: Zatrudnie asystenta osobistego - Gdansk
Od: "Viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba niepelnosprawna poruszajaca sie na wozku inwalidzkim zatrudni
asystenta osobistego.

Wymagania:
- dyspozycyjnosc,
- punktualnosc,
- cierpliwosc,
- mile widziane doswiadczenie w pracy z osobami niepelnosprawnymi.

Oferuje:
- dobre wynagrodzenie,
- nienormowany czas pracy,
- umowa o prace.

Zgloszenia wraz z CV prosze przesylac na adres: v...@o...pl

2. Data: 2004-11-19 13:13:47

Temat: Re: Zatrudnie asystenta osobistego - Gdansk
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - punktualnosc,
> - cierpliwosc,
> - mile widziane doswiadczenie w pracy z osobami niepelnosprawnymi.

A może to na grupę pl.praca.oferowana ??
Tylko uwaga jest to grupa moderowana

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-11-19 13:26:14

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:cnkrp8$h3b$1@nemesis.news.tpi.pl

> A może to na grupę pl.praca.oferowana ??
> Tylko uwaga jest to grupa moderowana

Oj tak, myślę, że to będzie lepsza grupa. Na psi można raczej
znaleźć ludzi potrzebujących aystenta niż mogących nimi zostać.
Ale co tam, a nuż widelec? :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2004-11-19 14:09:17

Od: "Viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj tak, myślę, że to będzie lepsza grupa. Na psi można raczej
> znaleźć ludzi potrzebujących aystenta niż mogących nimi zostać.
> Ale co tam, a nuż widelec? :)

na 'praca' juz poszlo ;) a moze macie inne pomysly, gdzie taka osobe
znalezc?

5. Data: 2004-11-19 14:42:03

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Viper pisze w news:cnkuri$t0u$1@atlantis.news.tpi.pl

> na 'praca' juz poszlo ;) a moze macie inne pomysly, gdzie taka osobe
> znalezc?

Może na wszelkich portalach dla ON, ich rodzin i przyjaciół?
Pewnie mają tam jakiś dział z ogłoszeniami. Na forum iponu jest,
zdaje się, dział "Potrzebuję, oferuję". Może tam?
Tutaj http://www.psi.proinfo.pl/sznurki.html znajdziesz parę
linków, poszperaj za forami.
A może na forach dla poszukujących pracy? Może tu http://www.praca.pl/ ?

Powodzenia!

6. Data: 2004-11-19 19:01:16

Od: "Totto" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> na 'praca' juz poszlo ;) a moze macie inne pomysly, gdzie taka osobe
> znalezc?

Spróbuj na http://ipon.pl w dziale ogłoszenia lub www.niepełnosprawni.info

Totto

7. Data: 2004-11-20 05:41:30

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam taką osobę - wiele by dała żeby móc w taki sposób popracować. Z
dniem 30 listopada odchodzi z pracy. Potrzebna była jedynie na okres
urlopów. Jest pielęgniarką, pracy na miejscu nie ma i nie będzie,
doświadczenie z niepełnosprawnymi poprzez mnie i mojego Roberta ma, ale jak
zwykle jest jakieś ale. Mieszkamy tu gdzie mieszkamy czyli w górach :-)))
Więc odpada, co?
Pozdrawiam Dorota

8. Data: 2004-11-20 09:54:55

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> Ja znam taką osobę - wiele by dała żeby móc w taki sposób popracować.
[....]
> Mieszkamy tu gdzie mieszkamy czyli w górach :-)))
> Więc odpada, co?
[.....]

Witaj :-)
Ja też znam taką osobę, która może w ten sposób pracować.
Też szuka pracy.
Ma ku temu ukończone wszelakiego rodzaju kursy i ochotę i serce do pracy.
Mieszka jednak w Bytomiu.
Więc .... cgoć to nie góry to też chyba odpada :-)

Jednak gdyby ktokolwiek wiedział,
że żyje gdzieś w okolicach Bytomia osoba potrzebująca pomocy proszę
przekazać, że znam taką i chętnie polecę. Dziękuję.

--
Do usłyszenia
Sylwi@

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

9. Data: 2004-11-20 14:30:43

Od: "Viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że żyje gdzieś w okolicach Bytomia osoba potrzebująca pomocy proszę
> przekazać, że znam taką i chętnie polecę. Dziękuję.

niestety odpada, nad morzem mi dobrze, a zakwaterowania nie zapewnie ;)

pozdrawiam
v.

REFUNDACJA KOSZTOW APARATU SLUCHOWEGO
SZUKAM POKOJU DLA MNIE I DLA PIESKA
Zapraszam na obóz nurkowy dla niepełnosprawnych
grupa integracyjna, towarzystwo, fundacja -jak do tego podejść ?
dofinansowanie na łóżko elektryczne z PCPRu jak wnioskować ?